Tajomstvo 826

29. května 2011 v 19:47 | Tajnůstkářka |  *Tajemství




Tajomstvo číslo 826




 

25 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Domi Domi | 29. května 2011 v 20:02 | Reagovat

Tohle mě dojalo, úžasné tajemství..

2 Kenzi Scissorhands Kenzi Scissorhands | 29. května 2011 v 20:16 | Reagovat

Krásné tajemství.Rozhodně souhlasím.

3 Reshi Reshi | Web | 29. května 2011 v 20:20 | Reagovat

Súhlasím. Kto povedal, že to bude vždy ľahké?

4 Aiko ^_^ Aiko ^_^ | Web | 29. května 2011 v 20:45 | Reagovat

Souhlas s tajemstvím!! ^^
Tak co? Na co se budete vymlouvat teď? XD

5 Johanka Johanka | 29. května 2011 v 21:20 | Reagovat

<3!!

6 Kun Kun | Web | 29. května 2011 v 21:34 | Reagovat

:(.... nevím jestli se usmát štěstím, že ta holka je tak krásná nebo prostě plakat z toho jak mě to dojalo... Okamžitě si tohle tajemství ukládám a tisknu. Vidím, že nikdy si už nebudu stěžovat...

7 Kun Kun | Web | 29. května 2011 v 21:37 | Reagovat

Autorko prosím, kde jsi tuhle fotku vzala? Jestli víš kdo je tahle dívka, řekni mi to... její blog, cokoliv....

8 Reikko Reikko | 29. května 2011 v 21:45 | Reagovat

Tohle je... opravdu krásné tajemství...

9 Kira Kira | Web | 29. května 2011 v 22:02 | Reagovat

Ta lolitka je krásná ...

10 JAm JAm | 29. května 2011 v 22:24 | Reagovat

a máte to!

11 Někdo Někdo | 29. května 2011 v 22:40 | Reagovat

Už dlouho jsem přemýšlela, zda existuje na světě nějaká postižená dívka, co nosí lolitu...
Krásné tajemství.

12 Neadirian Neadirian | Web | 29. května 2011 v 22:44 | Reagovat

Lolitka na obrázku má můj obdiv... :)

13 Minamino Shana Minamino Shana | 29. května 2011 v 23:12 | Reagovat

Je to krásné :)
myslím že nic nemůže být překážka když něco milujete :)
btw: té slečně to navíc ohromě sluší :3

14 Crow Crow | 30. května 2011 v 13:27 | Reagovat

...a co jako dal? Nelibi se mi tohle Tajemstvi. Nema to nic spolecne se slecnou na fotce, je mi jedno jestli by tam byla lolita s bilou holi a slepeckym psem, nebo lolita bez rukou.

Co jako dal? Mame se ted vsichni citit trapne? Kazdy z nas je v jine zivotni situaci, kazdy z nas celi jinym problemum ktere nikdo jiny krom nas nezna. So what, je tady lolita na vozicku? Mile. Nic vic. Je to jen mile. Je to jen fajn.

Pripomina mi to typicky postoj lidi: TY se litujes? TY mas deprese? TY si myslis, ze mas problemy? Podivej se na postizene deti, lidi co ve valce prisli o rodinu a casti tela...na lidi co skutecne trpi! Ty se nemas proc litovat!

Ale co kdo o tom vi? Kdo rikal,ze jedine utrpeni se da merit chybejici nebo dysfunkcni casti tela?

Jsou lidi,kteri jsou na tom hur nez ja. Lidi to vim. Myslite,ze se kvuli tomu citi jini lide lip? Ne.

Nekdo ma odvahu. Nekdo ne.

Neobdivuji tu divku na fotce o nic vic nez kohokoliv jineho. Je to lolita. A? Ze je na vozicku? To neni pritezujici okolnost.

15 Kun Kun | 30. května 2011 v 14:02 | Reagovat

[14]: Nechápeš to, že? Mně můj otec nepovolí mít ani šátek na krku, jen vidí pár náramků a mám problém, matka se mi do všeho rýpe, rodina se zastává rodičů, nemám přátele, jen odpůrce a výsměchy ve škole, ale tohle bych nikdy neřekla, tak jako ty. Všichni se nemají stydět, jen že třeba baculatá postava není problém, když holka na vozíčku Lolitu nosí (jistě má problém si to všechno obléct!). Tajemství je podle mě myšleno tak, že hledání problémů není vůbec řešení! Tahle holka na fotce si mohla říct spoustu výmluv, že nemůže nosit Lolitu, ale nosí ji a to je na tom k obdivu! Možná to tak není, ale jsem citlivý člověk a u tajemství jsem brečela a brečela a celý den nad ním přemýšlím. Měj trochu cit.... nechtěla jsem to napsat, ale absolutně se mi tvoje vyjádření nelíbí...hnusí se mi (vím že to není správné), ale je to tvůj názor a máš právo ho říct.

16 Crow Crow | 30. května 2011 v 14:11 | Reagovat

[15]: Ale ja mam cit. A kdyz napises "Mně můj otec nepovolí mít ani šátek na krku, jen vidí pár náramků a mám problém, matka se mi do všeho rýpe, rodina se zastává rodičů, nemám přátele, jen odpůrce a výsměchy ve škole", pod to bych se Ti mohla podepsat. Myslis, ze jsem superstihla, superkrasna, zdrava a pritazliva a kdokoliv kolem me mi tleska kdyz vylezu ven ze sveho doupete? A ze jen proto si mohu dovolit psat to,co jsem napsala? Ne. Kazdy zijeme, jak musime.

17 Neadirian Neadirian | Web | 30. května 2011 v 14:41 | Reagovat

[14]: Absolutně jsi to nepochopila. Mezi řádky můžeš číst, že žádný problém není nepřekonatelný. A říct, že být na vozíčku není přitěžující okolnost? WTF? Ty jsi buď hodně dlouho žila zavřená někde ve věži nebo mimo zemi. Probuď se.

18 Crow Crow | 30. května 2011 v 14:55 | Reagovat

[17]: Pro tu, ktera si s vozickem rozumi lip nez cimkoliv jinym to opravdu neni pritezujici okolnost.

19 Verumi Verumi | 30. května 2011 v 15:07 | Reagovat

Ke Crow se vyjadřovat raději nebudu. Tajemství je úžasné, krásné a pravdivé, těším se až si ho vytisknu a dám do pokoje, abych si ve dnech bezmoci uvědomila, že stojí za to bojovat. Taktéž jsem u tajemství hodně dlouho plakala.

20 Neadirian Neadirian | Web | 30. května 2011 v 15:38 | Reagovat

[18]: Ale pro hodně jiných je. A je třeba velký problém už jen to je dostat ráno z postele. Nehodnoť věci jen ze svého pohledu.

21 Kate Vitamin Kate Vitamin | Web | 30. května 2011 v 16:23 | Reagovat

[18]: Děláš si prdel,ne? Před pěti lety jsem byla s přítelkyní mého strejdy a mou dobou kamarádkou Alenkou lyžovat-spadla a od té doby JE NA VOZÍČKU. Přitěžující okolnost-tohle děvče z tajemství to nemá od narozní ,její nohy by vypadaly jinak tudíž se to stalo v rozmezí posledních pěti až deseti let.Ani za tu dobu si na ten krám pod sebou nezvykneš. S Alenkou musí pokaždé někdo na záchod ,aby jí pomohl sundat a nandat kalhoty. Bez strejdy neodejde nikam ,protože i banální věci ( nastoupit do auta,dosáhnout na poličk pro hrníček,připnout psovi vodítko nebo si zavázat tkaničky) prostě nzvládne. JSi hloupá,zakomplexovaná holka ,která vío  životu člověka na vozíčku uplný hovno! "Myslis, ze jsem superstihla, superkrasna, zdrava a pritazliva a kdokoliv kolem me mi tleska kdyz vylezu ven ze sveho doupete?" Okej,tak jsi tlustá,ošklivá,nemocná a nepřitažlivá a nikdo ti netleská? A co cheš? Mám ti napsat tajemství aby ti bylo líp? Takových jako ty, co maj komplexy nepřekonají je, je milion. Takových jako je slečna na obrázku,co nemá strach plnit si sny a komplexy překonat,těch je málo a PROTO si zaslouží můj obdiv.

22 Kun Kun | 30. května 2011 v 16:47 | Reagovat

[21]: Přesně tak!!

23 Crow Crow | 30. května 2011 v 16:48 | Reagovat

[21]: Nestojim o Tve tajemstvi a ver mi nebo ne, mne o zivote na vozicku poucovat nemusis. Vim o nem vic nez Ty nebo pulka lidi co se ted budou chytat u srdce zdesenim. Divam se na Tajemstvi ze sveho pohledu a nelibi se mi. Jestli je to znak zakomplexovanosti, budiz.

24 Vrána Vrána | E-mail | 30. května 2011 v 16:52 | Reagovat

Wow, to tajemství je vážně... drsný a dojemný zároveň. Je krásný vidět, že jsou lidi, kteří si jdou za svým přes všechny problémy i přes ty největší.
PS: Doufám, že mě nebudete kvůli podobnosti přezdívek slučovat se slečnou Crow. S jejím názorem vážně nesouhlasím. Prostě existujicí větší a menší problémy. A vždycky chce větší odvahu překonat ty větší problémy. A překonat tak velký problémy jako neschopnost chodit je vážně hodný obdivu od okolí.

25 Kun Kun | Web | 30. května 2011 v 16:59 | Reagovat

[23]: Pokud jsi sama na vozíčku nebo někoho takového znáš, tak se stejně chováš docela sobecky. Jak můžeš vůbec psát tak ošklivé věci? Věř tomu, mám strašně moc problémů.... ale nechovám se tak jako ty, neznám tě, třeba máš psychické problémy, ale ty se musí řešit... ne vybíjet na druhých.

26 Melody Melody | E-mail | Web | 30. května 2011 v 17:11 | Reagovat

[23]: Jak ty můžeš vědět, co o tom ví ostatní??
Jestli si na vozíčku a teď nám to teda jakože předhazuješ - víš co nám můžeš.  

Smysl tajemství je v tom, že když srovnáme problém slečny na obrázku s problémy těch, kteří si tady stěžují, proč nemohou nosit lolitu, působí víc než malicherně.

Ty jsi si určitě prošla stráášnými problémy a si stráášně statečná a víš toho o životě mnohem víc než většina lidí. blá blá blá... Hm, moc se podle toho nechováš.

27 Soulless Soulless | Web | 30. května 2011 v 19:07 | Reagovat

Obdivuju tu slečnu. Je krásná *.*
Tajemství mě docela dojalo, teď k večíru.

28 Bety Bety | 30. května 2011 v 19:35 | Reagovat

Částečně souhlasím s Crow, i když bych to neřekla tak definitivně jako ona. Přijde mi, že ta slečna na obrázku vypadá docela šťastně, nemyslíte? Je mi úplně jasné, že to v životě nemá lehké, ale asi když nosí lolitu, vyfotí se tak a ukáže světu, tak už se nějak srovnala, zvládla to a přijala ten fakt...
Možná bych i tvrdila, že je na tom mnohem líp, než zcela zdravé slečny, které mají mindráky, ustavičně vidí svět černě a nemají sebevědomí. Nelituju jí, protože k tomu nemám důvod. Nebo mi aspoň nepřijde, že ona vypadá jako někdo, kdo by se chtěl nechat litovat.

29 Jusufina Jusufina | Web | 30. května 2011 v 19:39 | Reagovat

Tajemství je hezké a slečna na fotce je moc šikovná. To je fakt, hrozně jí to sluší a určitě to v životě nemá lehké. Nicméně mi z toho tajemství vyplývá, že má ta slečna úžasné štěstí na pravděpodobně prima rodiče nebo přátele - ale kdybych byla třeba dvanáctiletá dívčina, které rodiče lolitu zakazují, tak bych se asi cítila dost blbě. Protože mi někdo předhazuje postiženou slečnu na základě toho, že z nějakého důvodu nosit lolitu nemůžu a podle autora se jenom vymlouvám. Holky, zas tu módu fakt nepřehánějme...

30 Jusufina Jusufina | 30. května 2011 v 19:40 | Reagovat

Jo a teda nechci bejt bitch, ale trochu ve mně hlodá myšlenka, jestli ti co to tajemství tady tak neskutečně prožívají obrečí stejně tak i každého vozíčkáře, který možná štěstí na bohaté nebo ochotné rodiče nemá...

31 Neadirian Neadirian | Web | 30. května 2011 v 19:46 | Reagovat

Uf, to se zas zvrhlo. O.o

32 Kun Kun | 30. května 2011 v 19:48 | Reagovat

[30]: Já obrečím jen ty, kteří mají odvahu a odhodlání bojovat. Mám spolužáka na vozíku, nadává mi do japonců a vysmívá se mojí kamarádce do špíny, vše za něj dělá maminka, která je vždy uhoněná z toho jak pro něj jezdí atd.  toho bych měla obrečet?

33 Kira Kira | Web | 30. května 2011 v 19:50 | Reagovat

[28]:[29]: Souhlasím

34 Lilly Lilly | 30. května 2011 v 19:51 | Reagovat

Čtu to tu od začátku a Jusufina je první, s kým bych dokázala souhlasit.

35 Kun Kun | Web | 30. května 2011 v 19:52 | Reagovat

Já osobně slečnu na fotce nelituji! To ne! Je šťastná a já brečela z důvodu, že mě dojalo její štěstí a odhodlání, proč litovat někoho, kdo je šťastný? :)

36 KK KK | E-mail | Web | 30. května 2011 v 19:53 | Reagovat

koukám, že zase trochu drámo tady XD  To tajemství je super, pokud nás má povzbudit k tomu, "přenést se přes překážky" jako jsou třeba pochybnosti o vlastním vzhledu, nebo to že lidi na nás koukají. Ta slečna vypadá moc krásně a hlavně sebevědomě - což oceňuji mnohem víc, než to že je hezká, samozřejmě. Taktéž nemám proč ji litovat, naopak ji obdivuju, i přes to že nemá uplně standartní život, potřebuje asistenci a tak, se hrdě řadí mezi lolity, vidí se jako krásnou ženskou. Holky, co nemůžou nosit lolitu kvůli netolerantním rodičům, to mají momentálně mnohem težší. Ovšem, druhá strana mince - ony vyrostou a můžou si dělat co chtějí, kdežto takhle holka nemůže čekat, že se jednoho dne postaví na nohy.
To tajemství jako takové mi nepřipadá mravokárnické, beru ho pozitivně, možná si na něj vzpomenu, až si budu připadat jako nicotná malá ošklivá nula, která má smůlu. A moc ráda bych tu lolitu někde stalkovala, nemáte někdo na ní link?

37 Jusufina Jusufina | 30. května 2011 v 19:53 | Reagovat

[32]: Marja, to je argument. Stejně tak jsem se mohla zeptat, jestli pravidelně přispíváš na Ligu vozíčkářů, nebo tak něco. Co vím, tak většina postižených naopak totálně nesnáší lítost a myslím, že ta slečna by asi fakt neocenila, kdyby si přečetla, jak tu banda českých holek brečí nad jejím postižením (u postižáčků a jejich matek jsem se setkala s naprosto neskutečně černým humorem). Navíc, tvůj spolužák je možná hajzl, ale copak ty víš, že ta slečna bojuje a že je hodná milá zlatá?

38 Jusufina Jusufina | 30. května 2011 v 19:55 | Reagovat

[34]: Děkuju ^^;;

[36]: Taky bych si zastalkovala, ten outfit je boží.

39 Kun Kun | 30. května 2011 v 19:56 | Reagovat

Přesně tohle je důvod proč jsem měla strach se zapojit trošku do komunity.... Nevadí, moje chyba.

40 KK KK | E-mail | Web | 30. května 2011 v 19:59 | Reagovat

Btw., souhlasím s Jusufinou, ta holka buď dobře vydělává nebo má super ochotné rodiče - má brand od hlavy k patě. Určitě má lepší zázemí než mnohé z nás...určitě má větší sebevědomí než mnohé z nás... to samozřejmě nic nemění na tom, že se mi hodně líbí a že ji podporuji.

41 Neadirian Neadirian | Web | 30. května 2011 v 20:00 | Reagovat

[39]: Promiň, ale pokud tě odradí jedna diskuze... Nemáš strach se i zapojit do života? Ono to v něm totiž takhle chodí...

42 KK KK | E-mail | Web | 30. května 2011 v 20:04 | Reagovat

[37]: point, taky jich pár znám a je to tak XD
a další point, nevíme jaká je, víme jen, že je moc pěkná;)
a ještě jedna věc, nenadává ten Kunin spolužák proto, že se cejtí insecure kvůli tomu, že je postižený a že se k tomu rodina nestaví zrovna tak, jak by měla, on není samostatnej, tak si to musí vybíjet?
Jestli to je tak, pak je mi ho víc líto než této lolitky, která vypadá v pohodě.

43 Rien et Vide Rien et Vide | Web | 30. května 2011 v 20:09 | Reagovat

Páni, tak tohle mi po dlouhé době vyrazilo dech~

44 Keiko.TR Keiko.TR | 30. května 2011 v 21:34 | Reagovat

Slečna na obrázku vypadá nádherně a řekla bych, že je i spokojená..i přes to, že je na vozíku.
Čím to bude? Ano, budu bitch... myslím, že je to rozmazlený fracek, který má, na co si pomyslí, protože její rodiče skáčou, jak ona píská, protože to je přeci jejich dcera, co má takový hrozný životní úděl. Znám spoustu lidí, co jsou na tom hůř, a to nejsou ani na vozíku ale jsou třeba co? Bez práce, bez jistot, v depresích.... Ano, ona se možná nikdy nepostaví na nohy, ale myslím, že jí to zrovna moc nevadí...
A teď mě prosím sežerte XD

45 Tenny Tenny | Web | 30. května 2011 v 21:50 | Reagovat

Hm... Lolita nejsem, spíš to tady tak stalkuju, protože se zajímám o Japonskou kulturu, ale jako postižená prostě zareagovat musím. Jakožto neslyšící sice nemám omezení v módě, ale spíš v komunikaci (a tudíž v chození na srazy a podobně), ale stejně...

No, je na vozíčku a nosí lolitu. Hm. Skvělý. Jako to tajemství je určitě myšlený dobře, ale přijde mi dost pitomý využívat postižení jako argument typu: "Vy si pořád stěžujete a jsou tu jiný holky, co jsou na tom hůř a překonali to!"
Vymýšlet si výmluvy je zbytečný, ale někdy člověk prostě opravdu nemůže. Já si třeba těžkou zajdu na koncert, i kdybych nakrásně chtěla.
Takže jo, tajemství typu "chci nosit lolitu, ale nemůžu protože tohle a tohle..." jsou otravná, ale někdy bohužel pravdivá. A s tím nic nenaděláme. A i když se něčí problémy můžou zdát banální, pokud není odvahy, můžou být mnohem horší než ty problémy, co se zdají jako děsně složité a hrozivé.
A ještě dodám, že bych neměnila. Radši budu neslyšící než aby moji rodiče byli rozvedený nebo aby mě omezovali v módě a koníčcích.

[32]: Hele, ty, co mají odhodlání a sílu bojovat, ti určitě řeknou, ať si nějakej pláč strčíš bůhví kam, věř mi. Nic nenaštve postiženýho člověka víc, než lítost a keci typu "Ty si ale chudáček". A co se týče toho kluka - no, já když mám horší den a hučí mi v uších jako o závod, tak taky nejsem moc milá. Na druhou stranu, pokud tě štve, tak ho prostě uzemni. Že je na vozíčku ještě neznamená, že si může dělat, co chce.

[44]: To je všeobecně problém postižených. Lidi na nás berou až moc ohledů a až moc nás litují a jen opravdu silné povahy toho dokážou nevyužívat. I já to občas dělám. Takže já tě nesežeru. xD

Ehmm, omlouvám se, pokud jsem moc ostrá a flameuju, jen mě to trochu nadzvedlo ze židle. xD

46 YorumiAkihime YorumiAkihime | 30. května 2011 v 22:09 | Reagovat

Já samozřejmě nevím, co ta slečna dělá jinak ve svém volném čase, ale co se handicapovaných lidí a jejich boje s osudem týče, přijde mi, že obdiv si zaslouží především ti, kteří se perou sami se sebou, kteří i přes své postižení přispívají společnosti nebo sportují nebo dělají něco výjimečného. Já nechci být hnusná, ale obdivovat ji jen za to, že si oblékla lolita hadry, působí tak trochu malicherně.
A to radši nemluvím o tom, že problémů existuje mnoho druhů a každý je snáší jinak, proto není zrovna fajn to zobecňovat.

47 Thea Thea | Web | 30. května 2011 v 22:17 | Reagovat

Myslím, že jste všichni tím nimráním akorát pokazili tak pěkně míněné tajemství...

48 Keiko.TR Keiko.TR | 30. května 2011 v 22:17 | Reagovat

[46]: Co dodat, tenhle názor velice oceňuji :)

49 Keiko.TR Keiko.TR | 30. května 2011 v 22:20 | Reagovat

[47]: proč bychom to měli kazit? Nikdo nikoho přeci nenutí, aby četl komenáře ne? Já, když nechci, aby mi někdo hanil můj názor na tajemství, tak prostě nic nepíšu a nečtu ...

50 Crow Crow | 30. května 2011 v 22:31 | Reagovat

[25]: Ujistuji Te, ze psychicke problemy nemam. A ze se chovam sobecky? Vitej v realnim zivote: Tvuj zivot za Tebe nikdo jiny zit nebude. Prijde Ti to,co pisu osklive? Budiz, ja se jen ridim podle sebe a toho,jak jsem si zaridila zivotni filosofii. Drzi mne nad vodou uz hodne let, nemusi byt fajn, nemusi byt pro kazdoho akceptovatelna, ja jsem ale tady.

[26]: No to je mile. Kdybych sedela na vozicku a delala smutna ocicka, litovala bys me. Kdyz se ohradim vuci Tajmestvi nebo nazoru slecny Vitamin, ktera mi vasnive vyhodi na oci ze o zivotu na vozicku hovno vim (pricemz ona o nem vi taky prdlacku jelikoz v nem nemusi sedet den co den,leta co leta atakdale), najednou vsem predhazuju,ze jsem vozickar a myslis, ze zebram o soucit nebo pozornost? Mam toho v realu vic nez by se mi libilo, takze diky. Neni Tvuj postoj trochu pokrytecky? Drz hubu a bud hodny vozickar nebo ji otevri a budes spatny? Neexistuji spatni ani dobri vozickari, existuji jen dobri nebo spatni lide. Zarad si mne,kam chces, nezname se a nevis nic o tom,kdo je jak staaaaaatecny a co o svem zivote vi. Co cekas, ze mi nad hlavou bude zarit svatozar a budu mavat kridelkami jako andilek?

Slecna u [45]: myslim nejbliz pochopila muj POV.

Tohle Tajemstvi mi nepadlo dobre a snad poprve na Zpovednici jsem se vyjadrila.

51 Skullka Nika Elricová Skullka Nika Elricová | E-mail | Web | 30. května 2011 v 23:21 | Reagovat

Hrozně moc jsem se k tomuhle tajemství - nebo spíš k té diskuzi, co se tady odehrává - něco napsat. Ale nějak jsem ztratila odvahu po tom všem, co tu bylo řečeno... Snad teda řeknu všechno, co jsme chtěla...
To tajemství bylo myšleno dobře. Bylo mířeno na ty všechny ufňukaná tajemství proč-nemůžu-nosit-lolitu. I já se snažím ji nosit, bez ohledu na to, že mojí mámě zrovna nevoní.
Říkáte, že ta holka je možná rozmazlený fracek. Možná je. Ale my to nevíme. Můžeme si malovat obrázek jaký chceme. Já si vyberu svoji verzi - že slečna k tomu vozíku přišla v průběhu života a že je statečná, že se nebojí nosit lolitu a ukazovat se na internetu. Taky si mohla podřezat žíly nebo do konce života emařit. Ona ale šla dál a očividně je šťastná. Taky to tak nemusí být. Pokud to z vás někdo dohledá, ráda si poslechnu, jak je to skutečně a přehodnotím svůj názor.
A že má značkové šaty... No a? To okamžitě musí znamenat že je rozmazlená? Na mě naši taky byli hrozně hodní a nezdráhali se mi něco lepšího koupit, když jsem šla po druhé na operaci. (A někteří lidé jsou prostě bohatší než jiní, tak to je, bylo a bude. Neznamená to, že člověk je automaticky rozmazlenej.)
Jsou lidi, kteří se maj mnohem hůř než já, a přesto je mi často na umření a říkám si, jak je život na hovno, ale prostě, dokud člověk nečichá ke kytičkám zespoda, VŽDYCKY to může být i horší.
Na tohle si prostě může udělat každý názor jaký chce. Ať si ty komentáře pročítám jak chci, nevidím žádný názor, který by se dal považovat za vyloženě ŠPATNÝ. Jen způsob prezentace těch názorů by mnohdy mohl být lepší - možná, že by se kolem toho potom nestrhlo takové drama.
Přemýšlím, jak se k tomu ještě vyjádřit... Souhlasím s názorem, že postižené asi musí lítost atakdále štvát. Ale to neznamená, že vás nám není líto. A nemyslím si, že je na tom něco špatného.
Obdivuju všechny, co se přes svůj handicap nebo jakékoliv jiné problémy přenesli - chtěla bych se od vás učit. Ono asi taky hodně záleží na člověku... Prostě slečna na obrázku se přes svůj handicap přenesla lolitou. So what?
A vůbec, nezdá se vám, že se tahle diskuze od toho tajemství dostala někam úplně jinam?
Ach, ty asociace jsou ale svině zákeřné...
Hm, to je snad všechno, co jsem chtěla říct.
(Klidně si na můj názor říkejte co chcete. Ale už jsou pryč doby, kdy jsem se za něj styděla.ú

52 Quiquilla Quiquilla | Web | 30. května 2011 v 23:31 | Reagovat

Myslím, že se kvůli tomu tajemství zas dělá hrozné drámo. Autorka to myslela dobře. A je pravda, že třeba to, že si připadám malá/vysoká/tlustá/hubená/mám čtyři oči/šest nohou atd., to jsou prostě výmluvy a myslím, že přesně na to bylo tajemství mířeno. Že když člověk chce, všechno jde.
Nejde o to, jestli ta lolitka je rozmazlenej spratek, nebo miloučká hodňoučká slečinka. To tady stejně nevyřešíme, protože - alespoň z těch, co se zatím vyjádřili - ji nejspíš nikdo nezná osobně.
A mě je to jedno. Myslím, že jako motivační tajemství je to super a že si třeba i někteří uvědomí, že jsou opravdu větší problémy, než ten jeho.
Jen v tom zbytečně hledáte něco, co v tom není. Život je o tom, něco se naučit a něčí zkouška je to, že skončí na vozíku, něčí zkouška to, že ho někdo okrade, něčí to, že ho vyhodí ze školy. Že se to nedá srovnat? Ne nedá, ale o tom to je. Každý jsme tu sám za sebe a každý se máme něco naučit a nikdy nevíme, co všechno nám život přichystá. A kdo má právo rozhodovat, co je horší a co "lepší"?

53 Skullka Nika Elricová Skullka Nika Elricová | E-mail | Web | 30. května 2011 v 23:33 | Reagovat

[52]: To byl asi nejrozumnější komentář, který se tu objevil. :)

54 KK KK | E-mail | Web | 30. května 2011 v 23:46 | Reagovat

[50]: Podívej, mě přijde že se moc rozčiluješ. Já chápu, že tě to tajemství může štvát ...nevím o tobě nic, ale pokud máš sama nějaké postižení, sere tě soucit, sere tě, že se díváme dřív na postižení než na člověka jako takového...chápu. Na druhou stranu, když si teď odmyslíš to drama, které tady vzniklo, a vidíš jen to tajemství - Zkus vidět, že je myšleno dobře. Že tu holku na fotce respektujeme, že má odvahu se ukázat, že vlastně tuhle módu zpřístupňuje pro tělesně postižené.
Tohle tajemství je tady pro lidi, kteří říkají "jsem moc malá/velká/tlustá na lolitu" a nechají si to vymlouvat a nechají se litovat. Na ní je vidět, že NECHCE být litována.
Třeba by se i ona ohradila, že byla vybrána za příklad. A nejsem z ní na prdeli, protože je krásná - já bych jí velmi respektovala i kdyby třeba nebyla tak hezká, tak hezky oblečená atd. Myslím že my všichni bysme to tak udělali. Takže možná nejsme až takoví pokrytci.

Tys nám o sobě nenapsala nic, hned jsi začala víceméně nadávat na to, že se nám to tajemství líbí, v tom tkví ten flejm. Nikdo o sobě nic nevíme, proto se hádáme.
Já tě vůbec neodsuzuju, jen si myslím, žes psala moc v afektu. Ale tak každýmu se občas zatmí před očima.

Byla jsem včera na festivalu Mezi ploty a měla jsem hrozně dobrý pocit z toho, že se tam setká takové množství lidí postižených i "zdravých", lidí za plotem i před plotem a prostě se tam tak nějak integrujou a nedělají se rozdíly.
Nedělejme je teda ani tady, nedělejte je VY, ani MY.

55 KK KK | E-mail | Web | 30. května 2011 v 23:47 | Reagovat

[54]: PSALA JSEM TEN KOMENTÁŘ TAK DLOUHO, ŽE TU PŘIBYLY MEZITÍM DVA PODOBNÉ :) Neopisuju :))

56 Skullka Nika Elricová Skullka Nika Elricová | E-mail | Web | 30. května 2011 v 23:54 | Reagovat

[51]:A jó, ještě jsem něco chtěla napsat...
Jsou problémy větší a menší, ale pokaždé se zdají největší. Je to pocit. Jsou problémy, přes které se jde přenést a které jdou vyřešit lépe než jiné, ale stejně je jejich řešení vždycky nejtěžší. Záleží na tom, jak se na to člověk dívá a jak moc velkou chuť je řešit má. Ono to totiž u většiny jde - a pak je úplně jedno, jak jsou velké.
Život je boj, ale bojovat se musí. Problémy má každý.
A víte co... ony se vždycky nějak vyřeší. Některé dřív, některé později, ale nakonec se vyřeší.
Já osobně si myslím, že je to všechno jenom osud, takže si není potřeba lámat hlavu, jak to celé dopadne... Jenom se snažit a věřit.

57 Skullka Nika Elricová Skullka Nika Elricová | E-mail | Web | 30. května 2011 v 23:56 | Reagovat

[54]: Tohle je asi "nejlepší na konec". :)

58 KK KK | E-mail | Web | 31. května 2011 v 0:06 | Reagovat

[57]:  :)
na úplný konec sem dávám odkaz jako alternativu pro ty, kterým vadí použití fotky postižené slečny:
http://daily-lolita.livejournal.com/4574749.html#cutid1

...tahleta postižená není, ale taky je  hezká, taky je odlišná od představy dokonalé roríčan, a taky se nebojí se pěkně vystajlovat a ukázat;)

Tak dýmku míru, ženy, a dobrou noc...

59 YorumiAkihime YorumiAkihime | 31. května 2011 v 0:14 | Reagovat

Jinak mám pocit, že pokud má člověk opravdový mindrák z toho, že je na lolitu moc malý/velký/hubený/tlustý/jakýkoliv, tak mu takovéhle tajemství stejně nepomůže. Většina lidí si aspoň občas uvědomuje, že na tom vlastně není tak zle v porovnání s jinými, jenže řešení problémů obvykle není tak jednoduché. Někdo to sice může brát jako výmluvy, ale imho bych to nezlehčovala, psychika je dost často svině.

60 JAm JAm | 31. května 2011 v 0:27 | Reagovat

Nevím jestli je mi na blití ze státnic nebo ze slečny Crow...

Každý má jinou nervovou soustavu a tudíž bere jisté věci naprosto jinak, jinak je cítí a jinak je prožívá.To je dáno biologicky.
Nabízí se mi tu komentovat imbecilitu a nedostatek taktu a zjevnou frustraci, neb negace zde nebyla na místě, ale přiznávám, čekala jsem, kdy se tu někdo s takovýmhla komentářem objeví. Názor je to tvůj Crow. Mě přijde odporně arogantní a nebetyčně drzý...

To je zase můj názor...Nyní odcházím zvracet .... ze státnic... (zde je vidět citlivost mého nervového systému jemuž stačil nepatrný vzruch hloupostí)

61 KK KK | E-mail | Web | 31. května 2011 v 0:28 | Reagovat

[59]: to ano, ale když je psychika svině, tak nepomůže žádné tajemství... :) Jde o to, že je tu ta inspirace, že i neřešitelný tělesný problém nemusí být překážkou..

BTW písnička, která se tak trochu hodí: http://www.youtube.com/watch?v=ZfsgN1mBu4M&feature=autoplay&list=PLEDDAC3875EF7F71C&index=24&playnext=3

:)
(aneb jsou různé problémy, všechny se jeví jako hrozné, ale hroznými být přestávají, když vidíme nějaké ještě horší)...

62 kaja-chan kaja-chan | Web | 31. května 2011 v 1:10 | Reagovat

Popravdě nechápu, v čem tkví obdiv všech ke slečně, co si oblékla lolitu a je na vozíčku. Nejsem bezcitná potvora, uvědomuji si, že je to určitě hrozné postižení. Ale tu sukni a podkolenky si mohla obléci stejně jako retro šaty a silonky.

(~ Částečný souhlas s autorem/-rkou: když se opravdu chce, jde to .. Nicméně já i kdybych opravdu chtěla, skutečně nevím, kde bych na to vzala... A zajímalo by mě, jestli bys to brala jako výmluvu "Fakt, fakt nemůžu nosit lolitu, protože..." abych dostala útěchu, podporu a pozornost. O:D)

63 Nii Nii | 31. května 2011 v 5:05 | Reagovat

[21]: Ty ses teda vyjádřila... Pro začátek musím říct, že neznám Crow a neznám ani Tebe. Ale Tvůj komentář mi přijde příliš...útočný a poněkud zbytečný. Já pochybuji, že můžeš z jednoho komentáře vyčíst, co o čem co ví a co neví. Napsat o slečně Crow, že je hloupá a zakomplexovaná na základě jejího předchozího komentáře mi přijde zcestné. Ať totiž čtu jak čtu, nic takového z toho nevyplývá. Pouze řekla svůj názor, myslím, že poněkud slušně a neútočně, a tys ji na to zareagovala komentářem, který hned v první větě obsahuje (zbytečné) sprosté slovo. Pokud jsi tento komentář psala v afektu, beru to. Taky se mi tohle stává. A také neříkám, že Tvůj názor je špatný. Jde o to, jak ho interpretuješ.

64 Kate Vitamin a Melody Kate Vitamin a Melody | Web | 31. května 2011 v 8:41 | Reagovat

My vím,že že si myslíš, že na nebi létají jednorožci, papají motýlky a serou duhu. Omyl je pravdou. Zní to útočně, protože to byl prostě útok. napsat o slečně Crow že je zakomplexovaná, není úplně z cesty, protože tak zní. Sprosté slovo bylo použito, protože není slušného slova, které by správně podchytilo myšlený význam.

Crow je pizda. Toť náš názor.
Pac a Pusu
Kate a Melody

65 JAm JAm | 31. května 2011 v 9:43 | Reagovat

[61]: dobrý výběr...

66 Nii Nii | 31. května 2011 v 11:29 | Reagovat

[64]: nemyslím si, že jednorožci serou duhu, a že je všechno ideální a krásné, nebo jak jste to psaly. Jen by mě zajímalo, proč se navážíte do někoho, kdo pouze (dle mého názoru slušně a neutočně) vyjádřil svůj názor. Nójo, ať žije svoboda projevu. A já stejně nechápu, že vás to drámo baví.  
P.S Že je pizda? Opravdu? Ty ji snad znáš, nebo tak? Co ty víš, zdali to není někdo, koho moc dobře znáš, ale bál se přesně toho, co se právě stalo, a proto si radši vyslovil svůj návrh pod falešným nickem? A co když se s tím člověkem třeba i kamarádíš a máš ho ráda? A co Ty víš, kdo jsem já? Anonymita skýtá mnoho možností, proto ti radím, aby sis dvakrát promyslela, koho takto označuješ. (Nevím v tomhle ohledu víc, než ty (vlastně vím, ale to je na dýl :) Jen říkám, co by se ti mohlo stát.)

Bez provokativní pusy a pouze s úctou
Nii

67 KK KK | 31. května 2011 v 11:40 | Reagovat

mě štve, že jsem tu lolitku furt ještě nedokázala vygooglit :) BTW, ta musela včera škytat XDD
autorko tajemství, kdes ju vzala?

68 Mitsuki Mitsuki | Web | 31. května 2011 v 12:11 | Reagovat

K tajemstvi jsem se dostala az ted, a kdyz jsem cetla komentare shora, prisel mi [14]: jako svezi zavan zdraveho nazoru - po tom predchozim knikani, jak je slecna statecna a krasna, kdyz je na vozicku.
Mozna ho napsala trochu neobratne, takze nekterym delalo problem pochopit, co tim chtela rict. Neprijde mi psany v afektu a vicemene s nim souhlasim.

Slecna na fotce je roztomila, slusi ji to a jeji vozik ji v nekterych oblastech zivota urcite znevyhodnuje oproti ostatnim. Ale takovych lidi je velka spousta a nemusi byt zrovna na voziku nebo trpet nejakym viditelnym postizenim - to za prve. A za druhe mi unika souvislost jejiho handicapu s tim, co ma na sobe za obleceni. Tedy mimo to, ze je to znacne neprakticke :) Jako ze ji zasahla tezka rana osudu a presto dal nosi svoji milovanou modu? A co kdyz muze nosit lolitu prave diky tomu, co ji potkalo? Soucit bliznich je mocny a milujici rodice se snazi svym detem usnadnit jejich udel co je v jejich silach...
Z nekterych se diky tomu stanou zli zahorkli lide neustale od spolecnosti vyzadujici nejake ulevy, protoze oni jsou na voziku, jejich problem je zavaznejsi nez vsech ostatnich a maji na ulevy pravo bez ohledu na to, zda opravdu maji.
Z dob kdy jsem jezdila na tabory pro handicapovane jsem ale nastesti poznala tu druhou a imho prevazujici cast - neuveritelne silne lidi s pozitivnim pristupem k zivotu, kteri byli bez ohledu na tezkost sveho handicapu spokojeni a stastni, s radosti a nadsenim se zapojovali do vseho, co vyhodnotili, ze je aspon trochu v jejich silach. Za tohle maji muj obdiv a trochu i zavist - rozhodne ne za to, co si rano natahnou (nechaji natahnout) na sebe.

Tohle tajemstvi mi prijde hloupe. Tim, ze budeme nekomu predhazovat, ze jiny to ma tezsi a ma z naseho uhlu pohledu daleko vetsi problemy, niceho nedosahneme. Ani jako motivacni tajemstvi to nebude fungovat. Protoze kazdy clovek zije pouze svuj vlastni zivot a nejlepe zna jen sve vlastni problemy - to jsou ty, ktere musi resit jen ten dotycny, vyporadat se s nimi sam, protoze nikdo jiny to za nej neudela. Nemyslim, ze by nekomu udelalo lip, kdyz od nekoho uslysi "ty se furt vymlouvas, jak nemuzes nosit lolitu, protoze nemas za co jist a premyslis, z ceho zaplatis pristi najem, ale podivej se tady na obrazek tehle japonky v drahem znackovem obleceni! ONA to dokazala, i kdyz je na vozicku! Pryc s tvymi trapnymi materialnimi problemy!" - samozrejme je to nadnesene a je to priklad.

Nehlede na to, ze slecna vubec nemusi byt na voziku a je to jen vysledek nejakeho tematickeho photoshootu :)

69 kaja-chan kaja-chan | 31. května 2011 v 12:40 | Reagovat

[68]:

Svatá pravda. Naprosto souhlasím :D

70 Kate Vitamin a Melody Kate Vitamin a Melody | Web | 31. května 2011 v 13:41 | Reagovat

[66]: My jsme také jen vyjádřily svůj názor.....
Kdyby nás to nebavilo, tak to sem nepíšem. Dále k té pizdě:
1) Pizda říkám i já (Kate) Mé drahé polovičce (Melody) a za 2) pokud je to naše kamarádka, pochybuju, že si na to oslovení již nezvykla. Navíc v realitě běžně říkáme takovéhle věci o lidech ,které v podstatě neznáme(někoho znát je dost relativní pojem).
A HLAVNĚ si myslíme, že nazvat někoho  "pizdou", je víc společensky přijatelné než říct, že vozíček není přitěžující okolnost.

71 Tom Tom | E-mail | 31. května 2011 v 13:50 | Reagovat

Nejlepší české stránky na mp3 zdarma ke stažení, videoklipy, legrační videa, hlášky a další zábavu - http://www.mp3stahuj.cz

72 Vrána Vrána | E-mail | 31. května 2011 v 14:30 | Reagovat

[68]: Za ostatní mluvit nemůžu, ale třeba já jsem to, že ji obdivuju, vůbec nemyslela tak, že to musí mít přímou spojitost s lolitou nebo oblečením. Stačí vědět, jaké pochybnosti o sobě mají zdraví lidé a myslím, že spousta postižených lidí má mnohem větší pochybnosti. A čím má větší pochybnosti, tím je těžší jít si za svým. Jsou holky, který se bojí nosit lolitu kvůli tomu, že třeba nosí brýle, nelíbí se jim jejich nohy apod. Tak proč by ona nebo někdo jiný v její situaci nemohl mít pochybnosti, jestli může nosit lolitu. A to, že člověk překoná pochybnosti a sám sene stojí za ocenění a obdiv, u kohokoliv. Jen jsou věci, které se překonávají líp a které hůř. Stejně tak jako ta slečna, nebo ještě víc si zaslouží obdiv vozíčkáři, kteří dělají sporty nebo jakkoliv aktivně žijou.

73 Haru Haru | E-mail | Web | 31. května 2011 v 19:23 | Reagovat

[14]: Nevím, kde sis v tom tajemství přečetla všechny ty nesmysly, které jsi napsala. Je to myšlené tak, aby to nakoplo lidi, kteří se neustále vymlouvají, že nemůžou nosit Lolitu, protože (...), a ukázalo jim, že to jde vždycky, když to dotyčný opravdu chce.
Navíc to, co a jakým způsobem jsi napsala, mě nutí přemýšlet, jestli vůbec má cenu na to reagovat. Utop se ve svém moři neštěstí a pak se pyšni tím, jak strašně silná osoba jsi. ;3
[7]: Bohužel blog nevím, našla jsem to na Tumblr. Ale taky by mě to zajímalo, už jen protože má slečna skvělý styl podle fotky. ^^

74 Elizabetha Elizabetha | 31. května 2011 v 23:41 | Reagovat

udělejte mi prosím někdo souhrn toto dramatu v komentářích okolo 40 už jsem se ztratila...

Slečnu obdivuju, a zároveň naprosto souhlasím s [68]:...

75 Arisu (Alisha) Arisu (Alisha) | Web | 2. června 2011 v 11:25 | Reagovat

O_o
upřímně? než na někoho začnete kydat hnůj, přečtěte si jeho příspěvek dvakrát, pokud mu nerozumíte, raději třikrát, pak si to dobře rozmyslete a potom možná něco napište... (ach a dramata už nebudou co bývala, haha)

Osobně nechápu, co všechny podnítilo k linčování slečny Crow. S jejím prvním příspěvkem naprosto souhlasím (dál jsem četla už jen tak hala bala, abych věděla o čem to bylo :D). Máte mozek? (no zřejmě ano) A umíte ho používat? Tak se hned nerozčilujte a chvíli nad tím zkuste uvažovat. Poslední dobou mi fakt lezou krkem všechny ty slečny (ne v lolitě, ale všeobecně), co si hrajou na Matky Terezy ! Probuďte se sakra !! Kdo z vás chodí vypomáhat do nějakých center? Kdo z vás přispívá na postižené? Kdo z vás bude v budoucnu dělat pečovatelku? Hm?? Tak kolik se vás hlásí? Aha....

Chápu tohle tajemství a souhlasím s tou myšlenkou. Ale chápu i postoj Crow a souhlasím s ním též. A ne, nevidím na tom názoru nic "zakomplexovaného" a jiné ty podobné výrazy, co byly použity. Je to pouze REALITA. Pokud si chcete žít někde v bláhovém světě, kde se všichni litují a všichni si pomáhají a vše je zahrnuto tunou solidarity, pro mě za mě, si tam klidně shnijte, ale neodsuzujte ostatní jen proto, že oni žijí v realitě!

Osobně bych oddělila ten názor, kvůli kterému je drámo, od toho tajemství (pokud to nedokážete poprat dohromady). Obě mají totiž pravdu :)

76 Neadirian Neadirian | Web | 2. června 2011 v 17:12 | Reagovat

[75]: Promiň, ale co má společného to, kdo bude pečovatelkou s tím, že si na něco udělá názor a vyjádří ho? O_o Celkově moc nechápu, co jsi chtěla říct. Na jednu stranu říkáš nerozčilujte se, ale zároveň se sama rozčiluješ. Nechápu.

77 Arisu (Alisha) Arisu (Alisha) | Web | 2. června 2011 v 23:46 | Reagovat

[76]:Jak říkám, poslední dobou mě všechny spasitelky (rádoby) pijou tak hrozně krev, že už nemám na to se nerozčílit.

Co to má společného? No pochopitelně to, že pokud budu jen vykřikovat o solidaritě a sama sedět na p*deli, tak je to trochu dost mimo. Uznávám, že v dnešním světě je to normální, ale mě to prostě hlava nebere! Něco jako "neničte životní prosředí", ale každý den si vyrazím do práce autem. V tom je ta pointa. Pochopeno? A nikomu neberu jeho názor, pouze reaguji na ty útočné jedovaté a sprosté jedovatosti. ^^

78 Neadirian Neadirian | Web | 3. června 2011 v 0:29 | Reagovat

[77]: Asi jsem si ty komentáře přečetla špatně (a ani nemám sílu to napravovat), každopádně jsem nepostřehla nějakou vlnu výkřiků o solidaritě... Některé komentáře byly nesouhlasné a útočnější, ale to je všechno, nevšimla jsem si toho, že by tu byl nějaký mimořádný mravokárce, spíš většina jen psala o svých zkušenostech ať už co se blízkých týče nebo co se týče práce... A popravdě mi přijde, že to, jestli přispívám na konta handicapovaných nebo ne můj názor nečiní o nic víc (ne)oprávněnějším. Ale je to jedno. Už nechci komentovat.

79 Arisu (Alisha) Arisu (Alisha) | Web | 3. června 2011 v 23:17 | Reagovat

[78]:  yo, já také ne :) po písmenkách se to stejně vždy všechno zkreslí -_-''

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama