Tajomstvo 815

19. května 2011 v 21:09 | Tajnůstkářka |  *Tajemství




Tajomstvo číslo 815




 

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Peth Peth | Web | 19. května 2011 v 21:33 | Reagovat

Tak já si jdu teda nějaké koupit.. Nebo asi bude levnější jít se zahrabat..

2 Neadirian Neadirian | Web | 19. května 2011 v 21:59 | Reagovat

Já nechápu, že má někdo neustále zapotřebí tyhle kecy. Moc to prožíváš, autore.

3 Kůzle Kůzle | Web | 19. května 2011 v 22:04 | Reagovat

Oki...ale kdo prosím? Kdo je ta polovina konkrétně?

4 Neadirian Neadirian | Web | 19. května 2011 v 22:16 | Reagovat

[3]: My jsme samozřejmě ta skvěle oblečená polovina, o tom není pochyb. :D

5 Kůzle Kůzle | Web | 19. května 2011 v 22:17 | Reagovat

[4]: Tyjo..aby jsme se nedivily XD

6 Myra Myra | 19. května 2011 v 22:21 | Reagovat

[3]: Konkrétně to nemůže říct, protože je to přece taktní hater komunity, co nás jenom v našem vlastním zájmu upozorňuje...
XD

7 Neadirian Neadirian | Web | 19. května 2011 v 22:25 | Reagovat

[5]: Já se divit nebudu, moje mínění o sobě samé se neodvíjí od názorů nějakých haterů. :D

8 Kůzle Kůzle | Web | 19. května 2011 v 22:25 | Reagovat

[6]:To je pravda XD Lidi jsou dnes tak hodní, taktní a ohleduplní, co se týče upozorňování na nedostatky jiných xD

9 Johanka Johanka | 19. května 2011 v 23:45 | Reagovat

...Nebylo by lepší říct daným lidem co dělají špatně/ nebo je pochválit za to dobré? Nedivte se pak, že lolitek ubývá...Kdo by o to stál...? :(

10 Danielle Danielle | 20. května 2011 v 6:49 | Reagovat

Lol. Tohle už jsem někde slyšela. :D Tohle tajemství nejde brát vážně, už jenom, protože vlastně nic neříká. A ten pic ho zabil...

Dodala bych jen... Poloina lidí je blbě oblečených, ale šťastných. Ty jsi možná dobře oblečený/á, ale očividně zamindrákovaný/á natolik, že nedokážeš respektovat, že vnímání krásy a stylu se u každého liší....

Takže goodbye a jdi se dál užírat tím, co vlastně nikoho neštve.

11 Bezejmenná Bezejmenná | 20. května 2011 v 6:51 | Reagovat

Každý nějak začínal a hned na první pokus nevyjde všechno...

12 Tabitha ren Moore Tabitha ren Moore | Web | 20. května 2011 v 11:51 | Reagovat

Bože sem tam se utne každý, ale co sleduju jde spíš o vyjímky ,co něco splácají, většina ví co se k čemu hodí a jak dobře nebo špatně to na něm vypadá, kdyby raději člověk místo hloupého rýpání nějak poradil nebo líp udělal sám post aby nám teda ukázal, jak to má vypadat.Pak by jsme se mohli občas hádat, kdo nemá doma zrcadlo, často vedou tyhle kecy lidi, kteří tomu basolutně nerozumí...

13 Elizabetha Elizabetha | 20. května 2011 v 12:55 | Reagovat

[12]: naprostý souhlas!

Jak už bylo řečeno i mistr tesař se někdy utne a odrazovat potencionální nováčky, nebo už zaběhlé lidi od postování na LKD těmito nesmyslnými tajemy? Zbytečné... Není nic jednoduššího než napsat člověku, kterému se to moc nepovedlo komentář nebo email.
Pamatujete slečnu Pilot Dodo? Jak začínala? a jaká je z ní teď elegatní dáma!

14 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 20. května 2011 v 13:52 | Reagovat

Jsem autorem tohoto tajemství.

Takže, opravdu nejsem žádný hater komunity, na to jsem moc líná.
Ovšem jediný fakt, který mě rozčiluje je to, že někdo fňuká nad pohledy a komentáři, ale přitom vypadá jakoby na sebe naházel půlku skříně bez jakéhokoli přemýšlení.
Hodně lidí také nebere ohledy na svou postavu. Ne každý si může dovolit nosit co se mu zachce.
Navíc ... mám za to, že i extravagance musí nějak vypadat.

A ne, opravdu si nemyslím, že se oblékám nejlíp ze všech (pro případné rýpaly).

A víte co je zvláštní? Spousty mých kamarádů nosící extravaganci se nesetkává s negativními komentáři ... takže se tu nabízí otázka proč :)

15 Myra Myra | 20. května 2011 v 14:23 | Reagovat

[14]: Momentálně jsem moc ospalá a umořená vedrem, než abych diskutovala o celém tvém komentáři, ale kruci - já taky fňukám nad tím, když mi někdo řekně, že v lolitě vypadám jako děfka a nepřipadám si, že bych nosila něco co by mi nesedělo nebo neslušelo nebo neladilo. Já si totiž myslím, že i dobře sladěná extravagantní móda je prostě EXTRAVAGANTNÍ móda a ty negativní komentáře se najdou vždycky, na cokoliv a kdekoliv. Kort ve větších městech.

16 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 20. května 2011 v 14:28 | Reagovat

[15]: To souhlasím. Někdy jsou ty komentáře neoprávněné, ovšem já si myslím, že v 90 % případů tak trochu oprávněné jsou (samozřejmě neobhajuji blbce ani nic takového, a myslím si, že říkat někomu něco hnusného bez důvodu je ubohé), ale vážně hodně lidí co si na to stěžuje vypadá prostě ... hloupě.
Já si jen prostě myslím, že soudnost je někdy na místě, hlavně v takovéhle módě.

17 Neadirian Neadirian | Web | 20. května 2011 v 14:35 | Reagovat

[14]: Myslím, že tenhle tvůj názor je dost zkreslený. Jsou místa, kde i kdyby prošla samotná Misako Aoki, tak ji lidé div neukamenují nadávkami, jak hrozně vypadá. Nezáleží jen na tom, jestli daný člověk vypadá podle určitých měřítek dobře nebo špatně, ale i to, jak tolerantní a slušní jsou komentující.
Já už došla k tomu, že to, co si nosí na sobě druzí, je pouze jejich věc. I když mně to připadá šílené. I když já bych si to na sebe nevzala. Pokud se dotyčný zeptá na můj názor, řeknu mu ho. Ale nehodlám druhé takhle shazovat a urážet, jen kvůli tomu, že mě se něco nelíbí. Už třeba z toho důvodu, že já bych nechtěla, aby se takhle ostatní chovali ke mně...
A že si někdo něco nemůže dovolit vzhledem ke své postavě? Musela bych vyhodit půlku skříně, kdybych měla nosit jen věci, které mi skvěle sedí a udělají dobrou postavu a nebudou mi zvýrazňovat ten a ten nedostatek. Život je sakra moc krátký na to, abych se neustále kvůli něčemu omezovala. Takže i když budu mít prsa pod pupík, vezmu si výstřih, pokud se mi to bude líbit a budu chtít. A vy ostatní, kterým se to nelíbí, si vemte blicí sáčky a necpěte mi to...
Tohle tajemství bylo prostě hnusné, přehnané a dost útočně podané.

18 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 20. května 2011 v 14:47 | Reagovat

[17]: Netvrdím, že souhlasím s těmi komentáři, jen se někdy nedivím.
Ano, můžeš si nosit co jen chceš, naprosto bez diskuze, ale pak se někdy nemůžeš divit komentářům (momentálně se bavím o tom tvým výstřihu s prsy pod pupíkem).

19 Neadirian Neadirian | Web | 20. května 2011 v 14:59 | Reagovat

[18]: Divit se tomu nemůžu, ale líbit se mi to nemusí. Protože ti civící a nadávající blbci na ulici sice můžou být znechucení, ale měli by mít alespoň trochu slušnosti a nechat si to pro sebe, pomlouvat až dotyčný projde za roh.

Tohle mě zase rozčílilo.

20 Danielle Danielle | 20. května 2011 v 14:59 | Reagovat

[17]: Nead: NAprosto souhlasím.

Taky mi bylo nadáváno do děvek a to v lepším případě, zažila jsem i to, že to rodiče učili své malé děti. A nemyslím si, že bych na tom byla tak špatně. Jo... zažila jsem si i ty ity. Proto říkám jediné...

K čertu s tímhle blbým názorem. Stejně si budu nosit, co se líbí mě. Je mi vcelku jedno, jestli si budeš zvracet do kapsy nebo mě za zády pomlouvat. ALE! Nepřijde ti, že ječet na někoho "Čumte, služtičkovská ku*va" nebo "tos vykradla sexshop?", není zrovná slušné mezilidské chování? Osobně mi nevadí, že civí, ale nikdo nemá právo někoho takhle veřejně ponižovat, i kdyby vypadal jako kretén... I kdyby mi to řekla sama Anglická královna, tak mi to přijde pořád stejně neomalené a hnusné. A zastávat se toho, že si za to člověk může sám, je na úplně stejné úrovni...

21 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 20. května 2011 v 15:12 | Reagovat

Nevím kde jste vzali, že bliju do kapsy nebo vás pomlouvám.
Pouze jsem napsala tajemství. Onehdá tu byla aféra a bylo řečeno, že každý má právo na názor, tak proč ho nemám já a jsem hned zakomplexovaný hater? (což opravdu nejsem) :) Ale o pokrytectví jindy.
Už poněkolikáté zopakuji, ano přijde mi to neslušné, ale chápu to, protože někdy nad některými kreacemi jen kroutím hlavou (v tom mírnějším případě).
Navíc je zvláštní, že se se mnou hádají lidé, kterých se to vůbec netýká.

22 Neadirian Neadirian | Web | 20. května 2011 v 15:33 | Reagovat

My se tu s tebou nehádáme, pouze taky vyjadřujeme svoje názory. ;)
Každý má právo na svůj názor a tobě ho nikdo nebere, jen s ním nesouhlasíme. Za zakomplexovaného hatera jsi, protože jsi napsala tajemství, které by tomu odpovídalo. To je zase můj názor. A přijde mi trochu na hlavu to, že v určitých situacích je podle tebe ok chovat se neslušně a hnusně. Prostě nepochopím, jak to můžeš omlouvat. Přijeď do Dubí, až ti tu někdo podrazí nohy a plivne na tebe, protože podle něj vypadáš jako kráva, popovídáme si, jestli je to ok.
Štve mě, že to, s čím se musíme prát venku - s odsuzováním, nadávkami a shazováním, se nakonec děje i tady. A zajímalo by mě, pokud většina těch, co se tu vyjádřila, je z té poloviny, které se to netýká, tak kde se schovává ta druhá..? Protože těch špatně oblečených lidí jsem tu zas tolik neviděla.

23 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 20. května 2011 v 15:36 | Reagovat

[22]: No, co jsem viděla tvoje komentáře, máme hodně rozdílné názory na krásu, takže o tom nemá smysl diskutovat.

24 Kůzle Kůzle | Web | 20. května 2011 v 15:44 | Reagovat

Dobře..ale tak řekni mi KDO se teda tak špatně obléká? Kdo to je?
Když je to půlka komunity, tak to přece musí někdo být.

25 Neadirian Neadirian | Web | 20. května 2011 v 15:45 | Reagovat

[23]: Netušila jsem, že se chováš takhle hnusně. Překvapila jsi mě.

26 Myra Myra | 20. května 2011 v 15:49 | Reagovat

Mě jsi taky překvapila Kiro, zrovna od tebe bych čekala že půjdeš a tu kušnu si pod ten nějaký nelibý LKD post otevřeš... Což by bylo daleko lepší, podat to nějak slušně a mít klid "žes to teda řekla, ať si z toho vezme co chce" a ne jít zase flejmovat s dalším takovýmhle tajemstvím.

27 Kůzle Kůzle | Web | 20. května 2011 v 15:53 | Reagovat

Hm..být Tebou, tak to prostě příště napíšu pod posty - co je tedy špatně a co by mohlo být lepší.
S těmi komentáři od civilistů s Tebou rozhodně nesouhlasím..ale ok, je to Tvůj názor, neberu Ti ho.
Víš přijde mi to, úplně zbytečné flamewar. A nemyslím si, že by polovina komunity byla oblečená až tak špatně.

28 Midori ♥ Midori ♥ | Web | 20. května 2011 v 16:16 | Reagovat

já to tajemství nějak chápu, ale nemyslím si, že by polovina komunity se oblíkala strašně apod. myslím že jsou tu lidé kteří se hezky oblékají a těch je tak určitě mnohem víc než polovina.

29 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 20. května 2011 v 16:23 | Reagovat

[25]: Mrzí mě, že to bereš takhle, ale je to prostě můj názor.

[28]: Možná je to tím, že poslední dobou narážím na outfity, které mi připadají hodně špatné.

Napsat tajemství mi připadalo méně útočné, jelikož nemluvím ke konkrétnímu jednici ... a ten, kdo se obléká hezky a ví to, by si to na sebe podle mě na sebe asi nikdy nevztáhl.

30 SakuyaKira SakuyaKira | Web | 20. května 2011 v 16:27 | Reagovat

Já každej den slýchám tolik negativních komentářů, že kdybych na to měl brát ohled, tak se musim jít střelit, protože většina přece zhodnotila, že jsem zrůda, příšerně oblečenej kretén a pozér bez soudnosti. Tohle přece neni objektivní zhodnocení, Tisíc lidí, tisíc chutí, objektivní měřítko krásy neexistuje a co se stovce lidí nelíbí, se může jiný stovce líbit...
Promiň, ale tohle je prostě hloupý, omezený a přehnaný. Pokud se mi něco nelíbí, mám možnost to zkritizovat pod postem a nikdo to hrotit nebude. Ale psát takovýhle tajemství nebo pořvávat na ulici je směšný a ubohý.
Tak šíleně tu nikdo nevypadá... A i kdyby tak někdo vypadal, není to důvod ho shazovat. Inteligentní zdravě sebevědomej člověk nemá důvod k tomu si na ostatních zvyšovat ego.

31 SakuyaKira SakuyaKira | Web | 20. května 2011 v 16:31 | Reagovat

Já každej den slýchám tolik negativních komentářů, že kdybych na to měl brát ohled, tak se musim jít střelit, protože většina přece zhodnotila, že jsem zrůda, příšerně oblečenej kretén a pozér bez soudnosti. Tohle přece neni objektivní zhodnocení, Tisíc lidí, tisíc chutí, objektivní měřítko krásy neexistuje a co se stovce lidí nelíbí, se může jiný stovce líbit...
Promiň, ale tohle je prostě hloupý, omezený a přehnaný. Pokud se mi něco nelíbí, mám možnost to zkritizovat pod postem a nikdo to hrotit nebude. Ale psát takovýhle tajemství nebo pořvávat na ulici je směšný a ubohý.
Tak šíleně tu nikdo nevypadá... A i kdyby tak někdo vypadal, není to důvod ho shazovat. Inteligentní zdravě sebevědomej člověk nemá důvod k tomu si na ostatních zvyšovat ego.
A ještě k tvýmu poslednímu komentáři: každej, kdo sem něco postuje, si myslí, že se obléká hezky. Kdo by si pak z toho tajemství měl něco vzít, jak má poznat, že je to na něj mířený? Právě proto, že to nemíříš na někoho konkrétního to vyznívá tak, že je to mířený na všechny. Rozhodně je to útočnější a srabáčtější, než napsat kritiku přímo tomu člověku.

32 SakuyaKira SakuyaKira | Web | 20. května 2011 v 16:32 | Reagovat

Sorry, že je to tu dvakrát, napoprvý se to neodeslalo, ale jak koukám, tak tu část je. O_o

33 JAm JAm | 20. května 2011 v 17:52 | Reagovat

Bolí mě hlava a jsem naštvaná a tohle mě naštvalo o něco víc...

Zajímalo by mě na, co se v tomto tajemu naráží...
Na KOHO!? Smím-li se ptát?
Protože mám já mám zrovna tendenci být vztahovačná...

34 Peth Peth | Web | 20. května 2011 v 17:53 | Reagovat

Já osobně se budu líbit radši sama sobě než se zavděčovat komukoli..

35 Mizu Mizu | 20. května 2011 v 18:17 | Reagovat

Tohle tajemství je kravina. Některé věci se mi na lkd postech taky nelíbí, ale to jen proto, že nejsou můj šálek čaje. Někomu jinému se to třeba líbit bude, přesně jak napsal SakuyaKira. A MINIMÁLNĚ se to bude líbit autorce daného LKD postu. Kdyby se jí to nelíbilo, tak si to neobleče, že. A o to má jít především, aby se člověk oblíkal, jak vyhovuje jemu samému. Nemluvě o tom, že nějakému posměváčkovi asi bude jedno, jestli budu mít umělé krajky a nehodící se svetr. Chechtat se mi bude i kdybych byla páfekuto roríta.  
Dle mého názoru by soudnost a zrcadlo potřebovaly spíš některé dámy ve všeobecném měřítku. Třeba ty, které nosí legíny jakožto kalhoty, aniž by se ujistily, že jsou jimi zvolené legíny z opravdu neprůhledného materiálu. Děsí mě, kolik takových za den potkám.

36 Melody Melody | E-mail | Web | 20. května 2011 v 18:18 | Reagovat

Ok... Tohle je Zpovědnice a lidé sem posílají tzv. "tajemství", tzn. nějaký svůj výlevek který v sobě dusí a potřebují ho vyřvat, ale zároveň se bojí, že by ostatní reagovali... takhle.

Na rovinu - tajemství v tomhle smyslu jsem měla sto chutí napsat už snad stokrát (nenapsala jsem ho právě proto, protože jsem věděla, že by to dopadlo přesně takhle)!
A ano, je to vždycky neslušné, když někdo někoho uráží, ale občas si pomyslím to samé, co ti urážející uráženým říkají...
Přesně jak Kira řekla, někteří občas vypadají prostě "hloupě".

Akorát si tedy myslím, že je to vážně míň než polovina.

Hlavně mi připadá ale stupidní, jak když někdo napíše tajemství co není děsně milounké a kawaii a kdo ví co, jak všichni to hned generalizují a ukazují, že jsou případy kdy to neplatí až se to nakonec zdá, že to nemůže platit vůbec... Možná by bylo lepší, zamyslet se, co je na tom pravdy.

A taky bych řekla, že tohle je dost krátký text, abyste z něj poznali co je autor za osobnost.

A na konec ještě jedna věc - podle vás je ubohé nejmenovat? Wow. Chtěla bych vidět, co by dotyční řekli, kdyby Kira někoho jmenovala...

37 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 20. května 2011 v 18:25 | Reagovat

[36]: Děkuji. Tvůj komentář mě upřímně překvapil :) (nic ve zlém)

Pro všchny: No polovina,  já to slovo použila a nečekala jsem, že se to vezme doslova, takže bych to zaměnila za někteří, ať se tu furt neoháníme s polovinou.

A jmenovat nebudu.

38 Danielle Danielle | 20. května 2011 v 19:04 | Reagovat

Prostě mi přijde, že tu pořád každý kafře o toleranci a přitom jí nemá ani za mák. Zkoušeli jste někdy vybírat třeba s žtenou, co miluje legíny, oblečení a radit, aniž byste se jí štvaly do stylu a zkoušeli ji měnit.

Víš, Kiro, to zvracení je příklad. Takový který člověk slýchá skoro denně. A ne, nepřijde mi to správné. A ano, spousta lidí a stylů mi přijde směšná, ale už jsem asi dost vyrostená holka na to, abych je zvládla tolerovat a nemusela řvát, jak jsou strašné. Asi jsem fakt na tyhle bravíčkovské výlevy stará.

A Melody... Kdyby se někdo bál, že lidi budou reagovat takhle, tak by nevyřvával, že to psal... To to opravdu může rovnou dotyčným říct. To je můj názor.

IMHO jde jenom o to, jak si zvýšit adrealin v krvi a moct se politovat, jak mě všichni nenávidí. Podle mě je ubohé zobecňovat a soudit. Kdyby všichni mysleli takhle, tak žádné Harajuku nikdy není (a myslím tím to japonské). Dodala bych k tomu ještě něco, ale fakt to není nutné. Stejně to nemá smysl a omezenost v lidských myslích zůstane. A i to pokrytectví, kterým se Kira tak ohání. Přitom ji tu nikdo neurazil. Ani z poloviny tak nechutně jak lidi běžně uráží i dost dobré lolity na ulici... Pravda je taková, že těch špatných si většinou nikdo ani nevšimne.

39 Kate Vitamin Kate Vitamin | Web | 21. května 2011 v 23:49 | Reagovat

LOL

40 kaja-chan kaja-chan | Web | 22. května 2011 v 2:37 | Reagovat

[39]:
Velký lol.

41 Kate Vitamin Kate Vitamin | Web | 22. května 2011 v 12:06 | Reagovat

....mě ten outfit tak hroznej nepříjde... mohlo by to být neco mezi rock loli a fairy-kei......jenom(a neber to jako urážku) se mi trocu nehodí ty chlupatý záda k růžové tutu.

42 Hichi-chan Hichi-chan | 22. května 2011 v 12:10 | Reagovat

Částečně souhlasím s oběma stranami, ale Kira má pravdu v tom, že některé věci jsou fakt silně za hranicí nevkusu a to s lolitou nemá nic společného. Neměla by nakonec tahle móda být právě vkusná, roztomilá a příjemného na pohled? Ale některé kreace jsou vážně WTF. nemám samozřejmě právo nikoho odsuzovat, ale jako každý normální člověk dokážu posoudit, co vypadá pěkně a co už je cirkus, který vytváří z jeho nositelky barevné neforemné monstrum... Rozhodně to není polovina, ale tak dvě, tři, čtyři takové expertky se najdou.

43 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 22. května 2011 v 12:32 | Reagovat

[42]: Uznávám, že s tou polovinou jsem to přehnala, je jich podstatně míň, ale jsou ... bohužel.

44 Yuyu Yuyu | 22. května 2011 v 12:50 | Reagovat

Upřimně 99% lolit pořád mluví o toleranci a o tom že když se to někomu nelíbí at napíše kritiku. Ale jsou to všechno jen řeči, většinou když někdo vyjádří svůj názor o outfitech je hned naprosto setřen že je zakomplexovanej atd.... Ano je mi jasné že každá máme jiný vkus a můžeme si nosit co chceme atd.... ale sakra každé která začala nosit tuto módu či jiné extravagantní věci muselo být jasné že reakce okolí budou ježiši žijete tady od narození tak už jste si mohly uvědomit jaká je tu společnost že všechno odlišné bude mít komentáře a ani to že je tu loli a harajuku komunita vás neuchrání od komentářů a rozhodně ne od komentářů lidí z té či oné komunity. Uctíváte ikony které mají jakousi imunitu co řeknou ony je svaté když se u tajemství ukáže že ho napsala nějaká slavná loli jsou hned komentáře mírnější a skoro se jí omlouváte, když napíše tajemství "řadová" lolita komentáře jsou agresivnější. Myslím že člověk by měl nosit to co sedí jeho postavě a sluší mu. Ti kteří nosí co chtějí bez ohledu na postavu by měli očekávat reakce okolí a v první řade loli komunity. Jsme jedna veliká drbárna ve které vám skoro všichni napíšou jak vám to sluší a pak dostanete anonymního "hejta" že vypadáte hrozně. Už od začátku přečtení tohohle tajemství mi bylo jasné že slovo polovina bylo použité jen řečnicky protože jak to chcete napsat jinak? Čtvrtina, osmina, čtyři z vás? Nebo jmenovitě? Nedělejte machry to by nenapsala žádná z vás.

45 Niya Kamikaze Higurashi Niya Kamikaze Higurashi | Web | 22. května 2011 v 13:31 | Reagovat

[44]: Souhlasím s Yuyu
Myslím,že se až přehaně vztekáte, když není proč, nebo jen protože řekl někdo svůj vlastní názor ??? a pro co všichni jiní tak vehementně hlásají ať je každej upřímnej, ale jakmile se vám jeho názor nelíbí, ukamenujete ho a div na něj nepošlete nějakou "krajkovou inkvizici" že se snad dotkl vaší křehké dušičky, tím že vyslovil svůj nnázor.
(Jak se říká potrefená kobyla nejvíc kejhá)

Jo a k té polovině, myslíte si, že si to předtím propočítala s přesností na promile ? nebo jinak nechápu co se té poloviny neustále tak strašně chytáte.
trochu mi to přijde hádka typu "ona má na sukni o jednorožce víc!!!" ae to jen tak btw.

46 Jusufina Jusufina | 22. května 2011 v 13:53 | Reagovat

[45]: Sorry kámo, ale ty se tady taky vztekáš proto, že někdo řekl svůj názor (= to, že někdo nesouhlasí s tajemstvím).

Já s tím tajemstvím nesouhlasím proto, že je to takový výkřik do prázdna. Spousta "služebně" mladších lolitek na Zpovědnici nechodí. Navíc - Když se Kira pasovala do pozice "té upřímné, která se přihlásí k tajemství a nechá se kamenovat", tak snad není tak těžké napsat k slečně na LKD co se jí na outfitu nelíbí, ne? Nezažila jsem, že bys tam napsala kritiku a někdo se na tebe vrhnul, takže fakt nechápu tady to "Fňuk fňuk fňuky fňuk, já napíšu svůj názor a všichni se na mě vrhnete!", protože to se na LKD NEDĚJE A NIKDY NEDĚLO, do pozice ublížených kritiček se tu stavíte naprosto uměle...

47 Niya Kamikaze Higurashi Niya Kamikaze Higurashi | Web | 22. května 2011 v 14:01 | Reagovat

[46]: dobře asi máš pravdu, ale naštvalo mě spíš že jakmile řekne někdo svůj názor tak ho ve většině případů "Ukamenujete" ale asi jsem to blbě podala, gomene :)

48 Neadirian Neadirian | Web | 22. května 2011 v 14:30 | Reagovat

[47]: Nedělej z toho frašku. Nikdo nikoho nekamenuje, byla to úplně normální diskuze, ve které se holt SLUŠNĚ vyjádřila a argumentovala většina lidí s opačným názorem, než jaký zastává tajemství. Tak to v diskuzi chodí. I my jsme jen byly upřímné a psaly, co si myslíme. Není to pak stejné?

A ta polovina... On je trochu rozdíl, když je to mířeno na pět lidí a kvůli té nešťastně zvolené "polovině" to je najednou padesát.

49 Nosferatu Psiren Nosferatu Psiren | E-mail | Web | 22. května 2011 v 23:05 | Reagovat

Já nebudu nic psát, protože do komunity nepatřim :D

50 Niya Kamikaze Higurashi Niya Kamikaze Higurashi | Web | 23. května 2011 v 18:26 | Reagovat

[49]: zabilas :D

51 JAm JAm | 24. května 2011 v 14:31 | Reagovat

Diskutovat nerovná se kamenovat...

Výměna názorů byť ostřejší, není vraždění neviňátek a zavírání do žaláře...

Komóooon! Jsme všechny vztahovačné (já teda ano!) a zkusme se na diskuzi dívat s odstupem...

[46]: this!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama