Tajemství 006

18. června 2008 v 18:27 | Tajnůstkářky |  *Tajemství
Další tajemství, tentokrát i se vzkazem...

ahoj! v české lolita komunitě se pohybuju už docela dlouho..a jsem ráda, že jste založili českou zpovědnici. Tohle tajemství už jsem kdysi posílala na livejournal a teď mě všichni bílí nenávidí. Ale co se dá dělat. Změnila jsem si přezdívku a každý mě zase miluje. Jak je svět internetu povrchní, že? No nic...doufám, že to zveřejníte! T.T měla by tam být tajemství všeho druhu i ta negativní. Je to přece o diskuzi. Chci zkusit zda mě někdo donutí změnit názor, protože na anglickém LJ se jim to nepodařilo. >.< tak se mějte..jo a pls nedávejte tam e-mail. I když je to jedno, protože jsem si raději vytvořila tenhle mail jen na tenhle účel, aby mě podle mého skutečného mailu nikdo nepoznal. Někdo zvás. Hihi. Má dost blbý název já vím. Ale je to docela dobrá kamufláž. Ve jménu tohoto mailu je to co nenávidím. Hihi. Jsem jak tajný agent, že? Ale vody českého internetu jsou mnohem menší než toho anglického či vietnamského..nebo japonského. Stejně tak jako česká komunita. A když tak nad tím přemýšlím, můžete tenhle vzkaz přihodit pod moje tajemství. Ano bílé dívky, zkuste mě přesvědčit, že dokážete být skutečnými lolitkami. Kdo mě donutí změnit názor? Těším se na diskuzi. Zatím a díky. ^^
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Pet Pet | Web | 18. června 2008 v 18:50 | Reagovat

LOL. No na tohle ani nemá cenu reagovat...

2 evil-lolita evil-lolita | 18. června 2008 v 19:02 | Reagovat

proč ne?

3 Mako chan Mako chan | E-mail | 18. června 2008 v 19:07 | Reagovat

Zkato vis odkud pochazi lolita saty? Z ceh vychazeji? Neni to nahodou z nasi evropske kultury?

promin ale baroko rokoko empir asiatum nenalezi X3

4 evil-lolita evil-lolita | 18. června 2008 v 19:14 | Reagovat

to jo..ale já jsem nemluvila o tom odkud šaty vycházejí ale o ideálu asiatů v lolita šatech, kterému se snažíte všichni přiblířit

5 Mako chan Mako chan | E-mail | 18. června 2008 v 19:34 | Reagovat

Okei.. Dobre Kdzy vezmeme to ze lolita saty pochazi z japonska..tak je nechme jen Japoncum ne? Pro i cinanum a vwitnamcum? To jsou sikmy oci patent na ot byt lolita ? XD

6 seffie seffie | 18. června 2008 v 19:58 | Reagovat

s jednou věcí souhlasím a to tou, že evropanky nikdy nebudou vypadat tak roztomile jako asiatky, ale přesto se mi líbí víc...Radši se podívám na ženu v krásných šatech, než chodící panenku :P

7 Veni Veni | Web | 18. června 2008 v 20:53 | Reagovat

já nosím loli protože se mi líbí šaty, ne proto, že chci vypadat jako nějaká Japonka (navíc všem Japonkám to taky nesluší a to, že to sluší většině, bych taky neříkala)

idelá Japonek lolitek? neznám... ale vím, že třeba na livejournalu se hodně lolitek snaží vypadat jakoby vypadly z GLB a zachovávat nějaké kodexy a jakmile má člověk třeba boty na jehle už je to nejhorší lolitka pod sluncem.... a navíc podívej se třeba na classic loli butiky... jako modelky používají zásadně bělošky, jak ty říkáš.. a jsou to Japonské butiky...

to, že některé Japonky mají panenkovský obličej souhlasím, ale najde se i pár evropanek...

podle mě je trochu blbost to, co jsi napsala, tedy že by se mělo nechat asiatům co jejich jest.... to by totiž znamenalo že bych vlastně měla chodit jen v tom, co vyrobí v ČR nejlépe asi v kroji... poněkud stupidní....

LOLITA je o módě (popřípadě i o životním stylu) a ne o tom, že chci vypadat jako někdo... to je jako by EMO mohli nosit jen Američani, protože to vynalezli (asi)

prostě a jednoduše něco jako "skutečná lolitka" neexistuje

yay to jsem se rozčílila xDDDD

8 Aideen Aideen | Web | 18. června 2008 v 21:32 | Reagovat

Hm a co takhle, že by každý nosil to, co sám chce a jemu se líbí? Mít vlastní styl je taky proti přírodě?

9 Durcenwe Durcenwe | Web | 18. června 2008 v 22:20 | Reagovat

Z části souhlasím. Já si myslím, že mnohá Evropanka v tom vypadá skutečně lacině - až vykřičeně (a v jistém slova smyslu odporně); a pokud ne takto, tak (v lepším případě) jako by skutečně pocházela z historie (baroro, rokoro, atd.).  Ale jsou i některé opravdu nádherné.

Na druhé straně - samotné asijatky mi mnohdy připadají spíš jako hloupé děvenky, než jako lolitky. Jen naivita a nic víc (neříkám, že u některých "bělošek" to nevidím také). Možná je to tím, že já uznávám jako vzor lolitek Manu a ten je tak démonickou a zoufalou porcelánovou panenkou, pro jeho starodávnou podstatu moudrý a rozumný;  že mám příliš mnoho nároků a jimi neprojde téměř nikdo.

10 evil-lolita evil-lolita | 18. června 2008 v 22:56 | Reagovat

yeah yeah..stejný intelektuální kecy jako na LJ...nemůžete mi někdo prostě říct, že jsem pitomá kráva? Já si prostě myslím, že bílým loli styl nesluší, a neříkejte, že by jste nechtěli být asiatky. Většina zvás obdivuje asii a její hudbu, nebo alespon jeponsko. jo a jak jsem řekla nejde o tom odkud ty šaty pocházejí ale komu to v nich víc sluší a kdo je ten ideál. Ideál není vysoká brunátná češka ale roztomilá malinká japonka která se culí na všechny strany a zve vás na čaj. Je to tak, lolita je šíleně povrchni. Já ty pravidla nepsala.

11 Tajnůstkářka (1) Tajnůstkářka (1) | 18. června 2008 v 23:56 | Reagovat

Pravidla?

Povrchní?

tahle slova rozhodně nemám spojené s Lolitou.

12 Veni Veni | Web | 19. června 2008 v 0:03 | Reagovat

evil-lolita: eidentně si nečetla můj příspěvek tak si ho přečti... pokud už jsi ho četla, přečti ti ho znovu

13 Alfred Alfred | 19. června 2008 v 0:32 | Reagovat

Pokud je lolita tak povrchní, jak tvrdíš a pokud evropským dívkám k dokonalosti chybí šikmé oči a malá výška (další proporce tu rozebírat nebudu), tak to není asi o životním stylu ale opravdu jen o vzhledu. Ale to by mě japonci zklamali. Takže tak to tedy vnímáš ty...
Ale v tom případě vzdejme hold evropským dívkám, protože díky nim se z této povrchní módy, jak říkáš, stává životní styl, který má hloubku...a v tu chvíli se mi líbí víc evropská lolita, protože jak jsi mi vysvětlila, asijské lolity si na ně jen hrají, ale ty evropské se tak pokoušejí žít...
Vím to, protože jednu takovou roztomilou znám.

14 Pet Pet | Web | 19. června 2008 v 8:04 | Reagovat

evil-lolita: no dobře XD původně jsem chtěla říct něco sprostého, což by sice bylo hodně trefné, ale vážně nerada urážím jiné lidi, takže jsem radši chtěla mlčet XD

Ale tak už jsem trochu vychladla XD takže už můžu napsat neurážlivou reakci, LOL.

Zjevně tvůj názor Ti nikdo nevyvrátí, když se ti víc líbí asiatky... je to hold o "osobním vkusu" nebo jak to nazvat... někomu se hold líbí blondýny, někomu asiati... no. Každopádně 90% lolitek si myslí, že na rase vůbec nezáleží, každá dívka může vypadat krásně. Takže klidně můžeš mít své osobní preference "asiatky v loli jsou nej", ale měla bys ostatní ne-asijské lolitky aspoň respektovat.

Já osobně si myslím, že na rase vůbec nezáleží. Mnohem důležitější je sladění oblečení, krásný účes, doplňky, celkový design.

15 Lalaith Lalaith | Web | 19. června 2008 v 12:11 | Reagovat

Asiatky jsou sice nádherné, to ano, ale evropanka nebo američanka může být také. Záleží jenom na ní, jaká je a jaká chce být... Je pravda že mnohé evropanky nebo američanky vapadají jako loli trapně a lacině (jako třeba ta na obrázku), ale to jsou jenom ty, které nepochopily, o čem lolita doopravdy je a snaží se být skrz loli styl sexy a vypadat svůdně... Už jsem viděla i loli v latexu. Ty vypadají lacině a dělají ostudu všem ostatním bílým lolitkám.

Jen.... Mám dojem, že spíš ty chceš být asiatka. Ne my, ale ty bys ráda šatičky jako japonky a culila se na všechny kolem... Jen si uvědom, že tohle dělat můžeš, ať jsi černá, bílá, nebo zelená s žlutými puntíky. Na barvě kůže přeci vůbec nezáleží...

16 Ni Ni | 19. června 2008 v 13:20 | Reagovat

Přidám nadhled "z venku"

1. nejsem lolita ani o tom neuvažuji :)

2. netíhnu k žádnému jinému určitěému stylu a můj šatník je veliká všehochuť ( i loli kousek by se asi nějaký našel)

Podle mě si člověk má oblékat to co ho těší, v čem se cítí dobře, protože na to má náladu.. Že s tím jde v ruku v ruce i nějaký životní postoj nebo návyky? s tím bych souhlasila, do určité míry, protože žádný krajní styl nezastávám. Chtěla jsem síš říct tohle: když si na sebe vezmu ráno sárí, neznamená to, že chci být indka, když se jednou za čas stáhnu korzetem, neznamená to, že bych chtěla žít za královny Viktorie, stejně tak si myslím,že když si češka obleče ráno nadýchanou sukýnku, nedělá to protože by chtěla být japonkou.

Někde výš tu padl dohad, že jsi češka, mě teď naadlo, jestli nejsi japonka a není to prostě jen nějaká podivná forma rasismu.

Zajímalo by mě, co si oblékáš ty? a proč tě tak zajímá, to co nosí ostatní?

A jestli chceš mermomocí od někoho slyšet, že jsi kráva.. no, vypadá to,že bys to mohla zkusit jinde protože tady se toho asi nedočkáš.

17 Seel Seel | E-mail | Web | 19. června 2008 v 13:21 | Reagovat

Možná v Japonky v loli-šatech vypadají roztomileji, ale i evropanky či američanky můžou vypadat hodně pěkně, a i roztomile. Sama jsem viděla pár lolitek na různých conech a vypadaly krásně *_* Tobě se sice zdá, že by loli šaty měly nosit jen Japonky, ale já si zase myslím, že na rase nezáleží. Záleží spíš na sladění. Třeba ty šaty na obrázku opravdu vypadají lacině, ale neříkej mi, že když si na sebe evropanka vezme třeba ničím nevyzývavou classic lolitu, že bude vypadat lacině také. A (už to tu taky padlo) z čeho vznikla loli-móda? Ano, vychází z evropské módy. Takže si myslím, že právě spíše starodávně vypadající classic lolita evropankách padne úplně skvěle /čímž ale neříkám a nemyslím, že ostatní loli-styly ne/. Ale zase tím neříkám, že by evropštější styl nemohl slušet Japonkám. Myslím, že to je spíše o tom, co se ke komu hodí ...

18 Baka-chan Baka-chan | 19. června 2008 v 15:23 | Reagovat

OmG *chtá se za hlavu* ..zase ňejaký inteligentní názor..xD

Nj, já osobně bych jako japonka vypadat nechtěla, jsem ráda taková, jaká jsem a podle mě je úplně jedno, jestli lolita šaty nosí japonky, evropanky a nebo indiánky..xD Každá v nich vypadáme jinak..Někdo je prostě krásnější a někdo zase ne.Souhlasím tady s názorem, že všechny japonky nevypadají roztomile, protože šikmé oči rozhodně nejsou patent na "kawaii" vzhled..:o)

Mám totiž ráda každý typ dívky, která v loli-šatech vypadá krásně, roztomile, prostě jako panenka..o(^.^)o

Ale...hold máme každý odlišný názor..

A navíc evropanky vypadají jako anime, jak jednou prohlásil můj kamarád....^______^

Zkráceně řečeno, každá jsme jinak krásná..^.^

19 Frenchie Frenchie | 19. června 2008 v 15:26 | Reagovat

Náhodou! Já jsem si vždy nejvíc přála stát se japonkou (hezkou), dokud jsem se nezamilovala do lolity... Protože možná, když o tom přemýšlí, tak - představa lolity (dle japonců) nějak spíš odpovídá "bílým" (i když osobně si myslím že je to vše tak smíšené, že už se snad ničemu "běloch" říkat nedá). Prostě si myslím, že je to úplně jedno. Nejde totiž a ni tak o to, jestli japonka nebo evropanka, spíš jako o to, jak vypadá daná osoba, a hlavně jak se umí oblékat. Já ti tvůj názor neberu, ale popravdě, vůbec ho nechápu! (Musím uznat že i v bibli jsou "bělošky" ze kterejch se mi chce zvracet, ale třeba ke classic lolitě se podlě mě naopak mnohem víc hodí některé evropanky)

20 niorai niorai | 19. června 2008 v 16:36 | Reagovat

hihi, tak tento názor fakt nemáš jediná, už som to počula milionkrát... konečne aspoň raz máme podľa niekoho výhodu v niečom, keď väčšinou suu to len rasové predsudky XD

ale myslím si, že niektoré "biele" dievčatá vyzerajuu práve tak roztomilo ako tie "ázijské" a naopak, nie všetky "ázijské" baby vyzerajuu zas tak roztomilo (niektoré aj v najsladších šatoch pôsobia vraživo...)

ono tie šatičky dosť záležia aj od postavy a napríklad tie sweetlolitky vyzerajuu chutne keď suu malinké baby. ale to neznamená, že pekná opálená vysoká so svetlými vlasmi by nemohla vyzerať rovnako dobre... ano, väčšina "ázijatok" má skôr tmavuu pleť (čomu niektorí hovoria žltá)... takže ani tie bielučké ksichtíky nie suu vždy samozrejmosťou

no nemyslím, že si treba nadávať, keď má niekto svoj názor. ja iným ľuďom názory neberiem ani nekopírujem XD takže ti dávam plusko za odvahu povedať svoj názor medzi "nepriateľmi" a trvať na svojom ^^

21 rouwi rouwi | 19. června 2008 v 17:29 | Reagovat

Okey...souhasim s většinou vysvětlením proč evropanka může a má právo být lolitkou.

ALE!!! abych udělala naší milé evil-lolitce radost: JSI BLBÁ KRÁVA!!! (doufám že tě to potěšilo, neboť normálně takové přízvěvky nepíšu!)

amen

22 Neko-chan Neko-chan | Web | 19. června 2008 v 18:10 | Reagovat

Podle mě je jedno, jestli je člověk běloch nebo asiat. Ale nejlíp vypadá v tom, v čem se dobře cítí. Takže proč by neměly bílé holky nosit lolita oblečení, když se v něm dobře cítí?!

23 Taurwen Taurwen | 19. června 2008 v 18:42 | Reagovat

Eh...tak...při četbě se mnou chvíly cloumala nechápavost, vztek...a teď zase nechápavost...

Vůbec nechápu, proč se tolik let zajímáš o lolita styl a chodíš na LJ, když tě "bílé" lolitky tak iritujou...mám pocit, že prostě jen chceš udělat bugr a takovou tu napjatou atmosféru mezi lolitkama i tady u nás v ČR...a jestli se ti to povede...tak ti osobně...hm...co bych tak mohla...vymyslím si něco zdlouhavého a ukrutného...a nebude se ti to líbit

A vůbec nechápu, proč někdo chce, aby mu ostatní říkali, že je blbá kráva...to je ňáká forma masochismu, nebo pocit méněcennosti, nebo máš prostě jen malou mozkovou kapacitu o _o ?

Sem zmatená...

24 Tajnůstkářka (2) Tajnůstkářka (2) | 19. června 2008 v 20:22 | Reagovat

Ano, jsem ráda, když někdo vyjádří svůj vlastní názor, ale ne touhle formou.. To, že dáš na tajemství fotku evidentní nelolity, počmáráš jí v Malování a urážíš celou neasijskou loli-komunitu, mi přijde ubohý. S tím názorem nesouhlasím.. To, jestli je někdo kawaii nebo ne nezáleží na tom, jestli je asiat nebo evropan.. Navíc jak už bylo řečeno, některé loli-styly ani takovou přemíru rostomilosti nevyžadují. Lolita není jenom o vzhledu...

25 Pepča Pepča | E-mail | 20. června 2008 v 7:11 | Reagovat

Ještě, že o tomhle jsem už slyšela a náhodou si dneska před tímto přečetla ještě raz blog T-Sal, kde o tom píše XD

Myslím, že vše bylo řečeno, co bych chtěla říct i já. Je to tvůj názor, nebudu ti ho vyvracet, každý má právo na svůj názor, i když se mi zdá, že tohle je pokus přesně o ten bugr jak psala Taurwen - což je docela ubohé.... ale jak vidíš, zatím se ti to nedaří a nemyslím si, že by se ti to tady mohlo někdy podařit...

Ať si lolita módu nosí kdo che, ať má jakoukoliv postavu, zájmy, pleť, barvu vlasů - nejhlanější je, že se to dotyčnému bude líbit a že se v tom bude HLAVNĚ cítit dobře. Pak je jedno, jak vypadá...

(jen tak mimochodem poznámka pod čarou - viděla jsem i lolitky japonky, co si dávali blonďatou paruku... tohle jsi ignorovala, když si psala ten svůj příspěvěk?)

26 niorai niorai | 20. června 2008 v 14:34 | Reagovat

waaaaah ja som si nevšimla že ten obrázok je dokreslený... oh my!

no to neni moc pekné vážne.

ale je to vlastne lolitka tá holka na obrázku?? neviem ja tam nevidím zas tak veľa lolitkových znakov, možno jasnejšia je len tá  vecička na hlave, ale to v amerike patrí aj do "výbavičky maid" čo nie je tak celkom upratovačka, ale tak uuchylnejšie x.X inak by to mohlo byť hocičo...

a rozhodne tak veľa lolitiek tu nevyzerá, takže podľa toho posudzovať "neázijské" lolitky je asi blbosť.

27 bittersweet bittersweet | E-mail | 21. června 2008 v 21:07 | Reagovat

hmm slecna na obrazku mi teda vubec neprijde jako lolitka - kdyz si provedeme podrobnejsi analyzu :o) ,

tak zjistime, ze boty sou goth.

podkolenky by asi prosly u punk-loli.

ten vohoz mozna ero-loli, bo loli oblecek na spani? nevim nevim, ten vystrih mi teda do loli vubec nezapada, ale budiz, treba sem blbe informovana.

to co ma na krku sem parkrat zahlidla v G&L, ale tady mi to prijde takovy naky plastikovy...  a ta celenka mozna... ale mohla by byt i maid, jak naznacila *niorai*

timhle  chci jen naznacit, ze pokud si *evil-lolita* mysli ze takhle vypada kazda spravna lolitka, tak to god bless - v tomto pripade ji vlastne ani nemuzeme za jeji nazor nijak peskovat, protoze jen prokazuje znacnou nevedomost, ktera je omluvitelna.

28 Eloise Eloise | 24. června 2008 v 13:28 | Reagovat

wow tak to jsem jeste neslysela ze kdyz jsem evropanka (ceska) tak bych jako mela nosit jen style co vymysleli u nas?? neni tohle nahodou rasismus?

29 Hikaru Hikaru | E-mail | Web | 27. června 2008 v 15:14 | Reagovat

Jsou hezké asiatky a škaredé asiatky, hezké bělošky a škaredé bělošky, hezké černošky a škaredé černošky.

To, že si asiatka obleče lolita šaty z ní automaticky neudělá hezkou lolitu a naopak.

Pokud si člověk vybere, co mu sluší, tak nezáleží na tom, jakou mu genetika zrovna nadělila barvu nebo oči.

Krom toho, na tom obrázku fakt není lolita XD.

Když už chceš něco tvrdit, tak to aspoň podpoř důkazem a ne off-topic obrázkem, co ti přišel pod ruku.

Kdyby každé kultuře mělo zůstat jen přesně to, co si sama vymyslela, tak už jsme taky vymřeli. V každé zemi je milion věcí převzatých kdo-ví-odkud.

To, že si někdo obleče lolita šaty neznamená, že chce být asiatka. Je to móda. Podívej se, kolik ženských nosí kalhoty... a kolik z nich by asi chtělo být chlap? XDD

Pro všechny lolita styly není nutný "roztomilý" image. Například Gothic lolita? Proč by se Gothic lolita vůbec měla snažit vypadat roztomile? To součástí toho stylu není.

Pokud se někdo rozhodne, že chce nosit lolita šaty, cítí se v nich dobře a sluší mu... pak to neznamená, že si na něco hraje. Prostě jen nosí, co se mu líbí.

30 Phönix Phönix | 2. července 2008 v 11:17 | Reagovat

Nevím, jestli do toho můžu nějak zasahovat, ale můj názor je, že asiatkám skutečně tahle móda sedí mnooohem víc než běloškám :) Autorka tajemství má pravdu, ony jsou jako malé holčičky, mají roztomilé obličeje a postavu panenek (pokud nežijí stylem alá McDonald). Na druhou stranu, co všechno si zase vzali ony od nás? Copak klasická gothička byla původem asiatka? Ne, ale kolik jich teď po Asii chodí?! Bože, to je jako polemizovat o tom, jestli mají černošky právo nosit gothic hadry a jestli bělošky se smí oblékat do stylu hoperů... :/

Říkej si co chceš, ale určitý rasismus z toho rozhodně čiší :) Všichni pořád melou jak je jedno, jestli je někdo bílý, černý, žlutý, ale ve skutečnosti v nás pořád přebývá jistá nevraživost... Heh, rasismus, antisemitismus a podobný odpornosti z tohohle světa nikdy nezmizí a bylo by naivní myslet si, že ano!

Přeji pěkný den všem ;)

31 Yoe Yoe | Web | 13. září 2008 v 13:05 | Reagovat

Každého je věc, jak chce vypadat. A kdo tvrdí, že neexistuje pěkná lolitka-evropanka?

To není náš problém, že ty máš v okolí jen ošklivé lolitky. Nedivím se, že tě LJ lolitky ukamenovávaly, protože je to jejich věc a jejich názor a ty jim do toho doopravdy nemáš co kecat ^^

32 simonQa simonQa | E-mail | 15. září 2008 v 21:22 | Reagovat

Tak, tohle tajemství mě opravdu zaujalo. Musím přiznat- kdyby vedle sebe stály

2 dokonalé lolitky- evropanka a asiatka, měla bych docela problém říct,

která rasa je "více lolitkovská".  Ale na tomhle nesejde. Ano, někdo preferuje

asiatky. Ano, i mě připadají dokonale roztomilé. Ano, i já mám někdy

přání být Japonka. ALE! Lolita moda není o rase, nebo o kráse. Ani o roztomilosti,

dobrých mravech a dokonce ne o těch správných šatech a doplňcích.

Že je to nesmysl? Přemýšlejte.  Dívka, která žije jen pro lolita modu a která je

oblečená ne v příliž lolita věcech mi bude vždy připadat krásnější, než

dívka, která má sice dokonalé lolita šaty i doplňky, ale nikdy k nim

neprojevila sebemenší lásku. A proč si to myslím? Ta opravdová lolitka,

je lolitkou uvnitř. Vyzařuje to s ní a vždy to vyzařovat bude. A to vnitřní

kouzlo z ní dělá to neobyčejně krásné stvoření, které tolik milujeme.

Nezáleží na oblečení, ani na rase. Ten úsměv, kterým se na vás usměje, ten

pohled, který na vás upře, výraz tváře, držení těla- to vše přímo křičí

JÁ JSEM LOLITKA.  Takže, ano asiatky jsou krásné lolitky, ale pravá

lolitka může být kdokoliv. A jestli dívka lolita modu opravdu miluje,

může být krásnější, než deset japonek, navlečených v šatičkách.

33 Lucille Lucille | E-mail | 12. října 2008 v 16:54 | Reagovat

ta  ilustrační  fotka  je  úplně  mimo-  to  přece  není  lolita  ani  v  nejmenším  a  ani  se  určo  nesnaží  být  za lolitu,  ne?

34 Lia van Nissen Lia van Nissen | E-mail | Web | 27. října 2008 v 20:14 | Reagovat

No, ze začátku bych chtěla říct, že mě se asiaté vždycky moc líbili a to o dost víc než bílí kluci, ale to neznamená, že by se mi ti bílí nelíbili. Jen prostě jako je někdo na blonďáky tak já jsem na "žluťáky". Já sama jsem běloška a ač jak jsem již řekla se mi asiaté velmi líbí jsem si nikdy jsem příliš netoužila být asiatkou. Má kůže je bělejší než čerstvě natřená zeď a upřímnějsem na to velmi hrdá. Miluji Goth loli a tak se bílá pleť krásně hodí, protože si nemusím jako asiatky nanášet bílí make-up. Takže závěr? Podle mě děláš všem asijským lolitám velkou ostudu protože zde předvádíž charakterový rys který by lolitka mít neměla. Ty nejsi milá, usměvavá, dívka. Ty jsi povrchní mrcha které si myslí, že je něco lepšího než ostatní. Možná v loli šatech vypadáš hezky, či dokonce úžasně. Ale sebelepší vzhled nevyváží tu špínu která se nachází uvnitř tebe!

P.S. Moc se omlouvám za použité výrazy, ale někdy se zkrátka neudržím a musím projevit svůj názor i takto nevybíravým způsobem.

35 Princess Sariel Princess Sariel | 9. listopadu 2008 v 14:43 | Reagovat

tak s tímhle nesouhlasim. skoro ve všech mangách jsou lolitky kreslené jako evropanky. různé barvy vlasů, různé barvy očí, jen malá postava a štíhlost je stejná jako u asiatů. hodně japonek si odbarvuje vlasy a nosí kontaktní čočky... a proč? aby vypadaly jako evropanky... nedávno jsem koukala na youtube na to, jak si správně lepidlem zafixovat víčka, aby působila jako bělošská... pak už nemá cenu víc vysvětlovat... ale jedno musím uznat. japonky to umí líp. bělošky a nedej bože černošky v tom fakt působí lacině a hlavně většinou vypadaj dost hrozně. ale čim to bude? nemáme dost hezkých holek..?

36 Dani Dani | 10. listopadu 2008 v 21:41 | Reagovat

v podstatě souhlasim s autorkou tajemství. Když jsem měla možnost vidět některý (i český) lolity nevěděla zdali jde o vtip nebo to myslí vážně. To že na sobě máte hezký šaty z vás hezkýho člověka neudělá. A pokud vím vzhled je v lolitě velmi důležitý takže myslím, že to tu řešit nemusíme, některý jsou vážně "zvláštní" lolity

37 Katuka Katuka | 7. ledna 2009 v 9:55 | Reagovat

Já to už jen můžu napsat názor mého japonského senseie, který když jsme se začali bavit o lolita módě tak prohlásil, že podle něj to asiatkám nesluší, že to je styl, kterej vyžaduje jinej obličej a jinou postavu, než je ta asijská, stejně tak jak podle něj vypadá hodně divně, když je prsatá evropanka nacpaná v kimonu, který je dělaný na drobný a plochy japonky...tvůj názor, že asiatky v tom vypadají líp je zřejmě proto, že jsou pro nás exotické...taky když vidím dobře obléklého evropana a asiata, tak se spíš otočím za tím šikmookým, protože podle mě vypadá líp...to ale neznamená, že ten evropskej se mi taky nelíbí^_^

38 Yuuki Yuuki | 7. ledna 2009 v 17:03 | Reagovat

Myslím si že i evropské dívky vypadají v lolita šatech pěkně a roztomile....si vzala snad tu nejhnusnější fotku z netu ne?x)

No nic je to tvůj názor a neberu ti ho

39 lady Christine lady Christine | E-mail | Web | 30. ledna 2009 v 22:03 | Reagovat

Evropankám je tenhle styl vlastní. Autorka tohoto tajemství by neměla zapomínat, že jsme to byli my, kdo Japonsku ukázal náš svět, naše zvyky, naši kulturu. Tato móda existovala už dřív, byla součástí dobové kultury v Evropě. Japonci ji jenom přejmenovali. Čus bambus máslo.

40 baruš baruš | 17. října 2009 v 13:09 | Reagovat

podle mě je to zajímavý názor, který má určitě něco do sebe.je pravda že k drobným roztomilým asiatkám se lolitky hodí víc, ale nadruhou stranu, i přes tohle se jich žádná z bílých holek nevzdá.a jsou tu i výjimky kdy je nějaká bílá holka krásná, a lolita šaty na ní skvěle padnou.takový holce by všichni jen záviděli.a nakonec...je pravda že je to víc o stylu, a každý má právo ukázat svůj styl, takže proč ne i bílí?je to jen můj názor...

41 she she | 9. února 2010 v 12:29 | Reagovat

No hele já nejsem lolita...to řeknu na rovinu. Ale pár jich znám, takže i přehled mám. Ale vyjádřím se jako nestraný pozorovatel:D Proti českým lolitám nemám nic. Je jasné, že každému tenhle styl nesluší nebo se k němu charakterově nehodí takže může působit vtipně a nezáleží na tom jestli je to asiatka nebo evropanka. Může to být i o životním stylu, ale především o modě a přitáhnutí pozornosti. Myslím že největší problém v ČR je mizivá možnost sehnat kvalitní a krásné šaty a pokud se najdou může být překážka dost vysoká cena. Šaty se sice "poskládat" dají, ale je to daleko větší umění, které né každá holka zvládne a potom působí no...hrozně. Šaty určitě seženou asiatky mnohem líp takže i častěji lépe vypadají, právě z toho důvodu, že mají možnosti. Ale pokud česká lo bude přistupovat ke svému stylu s rozmyslem a nenavěší na sebe všechno možné může se rovnat s asijskou:) Někdy je prostě lepší si něco odepřít a pak vypadat líp..což jistě každá lolita chce.

42 Ellin Ellin | 20. května 2010 v 13:46 | Reagovat

mě příjde, že japonky se loli módou a podobnými věcmi snaží přiblížit evropankám, takže ty potažmo říkáš, že japonky jsou víc evropanky než samotné evropanky??? WTF?
já bych třeba asiatka být nechtěla a evropanky se mi líbí mnohem víc
jednou jedna holčina v gyaru secrets napsala: ,,my jsme vás inspirovali, ale práva nemáme?"
jo a ty šaty na obrázku nejsou loli když tak...
takže lol mno

43 jangou jangou | 9. července 2010 v 20:05 | Reagovat

Já si myslím, že máš pravdu. Stejně trapně vypadají bílá děcka co si na různých conech hrajou na manga postavičky. Trapáčci ubohý :-) Drž se, kašli na to co kdo kecá :-)

44 Anasis XD Anasis XD | 1. února 2011 v 15:58 | Reagovat

Nato se dá napsat hodně věcí....ale nemám zapotřebí se vyjadřovat XDDD

Jen tak že, já se sobě v lolitě líbím a to i přes to že nemám s Japonkou i japonskem nic společného.... Japonky jsou cuteee a nežné..... Nestojím o to abych byla cute a samu sebe zahalovala do lží,jako je tuna make-upu a falešné vlasy...(to je jediná vec co mi vadí, neukážou svou pravou krásu)

45 Anasis XD Anasis XD | 1. února 2011 v 16:09 | Reagovat

Tajenství mi nevadí jen sem z něj smutná.  (No co stejně si říkám raději Infantka  8-3 ) Ale sem ráda že je tady zase živo XDD

46 Darksome.eu Darksome.eu | E-mail | Web | 19. listopadu 2014 v 23:15 | Reagovat

Darksome Photography průběžně hledá nové modelky za účelem tvorby uměleckých aktů.
Více informací naleznete na: http://darksome.eu/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama