Rozhřešení 001

17. června 2008 v 22:24 | Tajnůstkářky |  *Rozhřešení
první žádost o "smírčí soud", snad vám alespoň trochu pomůžeme...

ahojky. píšeme vám náš problém tiež okolo módy. nie sme nejaké maniačky čo sa hádajuu uplne do krvi. ide o to. Karin je uplná lolitka v pravom zmysle, teda pravá gotická lolitka, ktorá sa nebojí chodiť medzi ľudí ako lolitka. je to jej životný štýl a kto to neakceptuje, riskuje kopanec veelikou botou do tváre. Nio je zase punk-rockerka s občasnými schizofrenickými uchylkami, kam sa zaraďuje aj štýl gotickej lolitky. sme najlepšie kamošky, ale stále je tu ten problém. Karin rozhodne nemôže vystáť, keď si niekto berie na seba príležitostne gothic-lolita štýlované šaty. ani keď ide o najlepšiu kamošku. pritom Nio si rada občas na seba berie tie šatočky.
no takto sa to píše blbo, takže názory oboch strán
Karin:
Ja tým žijem. Mám veľmi rada lolita štýl a podriaďujem tomu viac ako len šatník. Som tým známa a som na to pyšná. Na začiatku to chcelo riadnu odvahu vyjsť tak vôbec v tejto konzervatívnej spoločnosti. Ale ja som si to zamilovala a to bolo hlavné. Nio je moja jedna z najlepších kamošiek, to ale neznamená, že nemusí rešpektovať, čo si myslím. A ona vie čo si myslím. Ona je proste neohrabaná punkerka s úžasnou postavou a názorom, že na oblečení nezáleží ani omylom. Ale keď jej kamarát z japonska poslal gothic-lolita šatočky, tak jej vôbec nevadilo si ich obliecť a predvádzať sa. Vedela, že ma tým naštve, pretože ja mám všetko horko-ťažko pozháňané. A jej pristali tak veľmi, že asi každému bolo jasné, kto je krajšia lolitka. Navyše tie šaty stáli asi celý majetok a boli to tie najkrajšie aké som kedy videla. Dobre, ale nežiarlim. Má ich síce len doma v skrini.. a to je horšie ako zločin. Ale keď si ich oblečie... Navyše, keď dostala ďalšie aj s ponukou niekedy v budúcnosti fotiť pre časopis v gothic-lolita štýle, bola tým taká nadšená. Aj keď asi deň predtým vyhlasovala, že všetky modelky sú vymydlené nádhery bez mozgu s plastikou všetkého a prefarbenými vlasmi. Tak ako môže mať právo obliekať si jeden deň lolita šaty a prijímať ponuky a na druhý deň to kritizovať a chodiť v rozťahaných maskáčoch, veľkom čiernom tričku s Kurtom Cobainom, každou podkolienkou inou a asi 50timi plackami? Nehovorím, že si strieda kanady a lolita sandáliky ako schizofrenička. Možno zniem ako žiarlivá krava, ale vážne ma hnevá, keď sa jej babrem do roboty. Ona, so zásadami, že originalita je jediná cesta. A potom si kľudne vezme tie krásne originálne šatičky a.. štve ma to.
Nio:
okej, takže môj názor? karinka to trochu preháňa. ja nie som zas ten brutálny typ punkerky. mám rada aj sukničky a sieťované pančuchy a korzetové tričká, detské veci či milé vrkoče. proste si vždy obliekam čo sa mi páči...nie to, čo je podľa karinky punk-styled. navyše karinka zabuuda, že ja hrám punk-rock, ale aj gothic-metal! a je pravda, že tie šaty by som si nikdy nekuupila sama ani to nevláčila von každý deň. ale suu tak pekné vážne a hlavne nič sladučkého, proste tmavé, odvážne a gothic. ja nie som žiadna sladká lolitka. a tie šaty mám vážne od kamaráta, ja som mu tým chcela spraviť radosť, že si ich vezmem na seba a spravím pár fotiek, čo karin nazýva "predvádza sa v nich". ja sa nepredvádzam, nepotrebujem ju zhadzovať ani nič podobné. ale tak keď už to mám tak to snáď aspoň vyskuušam. a neodsudzujem všetky modelky, len tie napudrované trubky z premier a hlavne tie, čo sa mi hrabuu k ľuďom, ktorých mám najradšej. také barbinky vážne vystáť nemôžem. ja si skôr myslím, že karin z toho robí zbytočnuu drámu, že si tie šatočky dám občas na seba a niekto ma občas aj pochváli, že vyzerám dobre. neviem, prečo to toľko rieši, keď -šialená lolita číslo jedna- je ona. a vždy bude! ja sa len občas snažím spraviť so sebou niečo pekné. karinka zabuuda, že nie je jediná, kto má právo obliekať sa tak. navyše mňa uuprimne nezaujíma ako vyzerám podľa iných, tak keď sa rozhodnete, že tie šaty nemám kvôli karinke nosiť, tak budem dobrá a nebudem ich nosiť.
ďakujeme, že máme šancu napísať odborníkom a nechať to posuudiť nezaujatým, dosť nás nebaví doťahovať sa o tom. vzhľad nie je prednejší ako kamošky. ale možno by mal niekto povedať karinke, nech nehysterčí, že to preháňa, alebo nio je nefér???

(karin vs nio... text od nio, vyhlásenie karin originál od karin.
za pravopisné chyby máte moje uuprimné sorry ˆˆ)

Náror Tajnůstkářky1 : Myslím, že Karin chápu. Cítí se svým způsobem "ohrožená". vybdovala si svůj styl, dalo jí to mnoho práce a teď si její kamarádka bez jakýchkoli problémů obleče krásné šaty ( o které ani nemusela usilovat) a bere to jen jako zábavu.
Na druhou stranu, Karin by měla pochopit, že ne všichni mají Lolitu jako životní styl a smířit se s tím, že pro mnoho dívek je to "jen oblečení". Nio se zdá být rozumnou a hlavně tím že si občas obleče Lolitu nechce Karin nějak ublížit. To je to samé, jako by se ona rozčilovala, kdyby si Karin vzala na sebe maskáče nebo pár odznáčků(které k punk lolitě patří) a tím s edostáváme k řešení, které mě napadlo.
Pokud se Nio líbí loli šaty, proč si nepořídí Punk lolita model? "zabije svě mouchy jednou ranou" a Karin zůstane její Gothic lolita styl.
A pokud jde o ty jedny gothic lolita šaty.. nevidím důvod proč by je Nio nemohla nosit. Navíc dvě lolitky vždycky vypadají lépe než jedna.
Názor Tajnůstkářky2: Na začátek řeknu, že podobná situace se mi stala také. Nebyly to tyhle styly, ani nejlepší kámoška, ale stalo se to. V tu chvíli jsem byla hrozně rozčílená, když ona sklízela úspěch za to, za co mně skoro nadávali. Svěřovala jsem se s tím tehdy jedné kámošce ze základky, která to nechápala. Když jsem se nad tím zamyslela, najednou mi to celé připadalo stupidní. Netvrdím, že Karin je stupidní, ani její problém, jen bych byla ráda, kdyby se zamyslela, co jí k takovému názoru vede.. Možná jí to pak nebude připadat tak hrozné a jedna rada: Podle toho, co píšeš jsi opravdová Lolita! Nedělej si starosti s lidmi, kteří nosí gothic lolita šaty "jen tak" a zaměř se na to, co dělá lolitu lolitou, a to nejsou jen šaty.. To, jak to vnímá okolí, je vedlejší.. Většina naší společnosti ani neví, co to Lolita je a že existuje. Někdy můžete třeba vyrazit v šatech společně. Moje rozhřešení zní, rozhodně si nenechte zničit přátelství kvůli jedněm šatům, Nio může klidně nosit občas loli šaty a Karin by měla být více sebevědomá - i když jí docela chápu, měla by si uvědomit, že lolita je tu jedině ona a být na to pyšná.
 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Pet Pet | Web | 18. června 2008 v 8:46 | Reagovat

Tak to je vážně zapeklitá situace... jen tak mimochodem, vážně by mě zajímalo, kdo Tajnůstkářky jsou a jestli je znám (?.?) Každopádně mají dobré názory, ve spoustě věcí s nimi souhlasím.

Plně sympatizuji s Karin, jelikož jsem taky Lolita, co to vše bere jako životní styl. A mám kamarádky, co se do Lolita šatů oblékají jen příležitostně, na nějaké naše akce, pro zábavu, a nic víc v tom nevidí. Je mi trochu líto, že žádná z nich se o Lolita módu doopravdy nezajímá do hloubky, ale mám je ráda takové jaké jsou a jsem vděčná za na společné chvilky, kdy si všechny v loli šatech vyrazíme do města. Je to strašně fajn:3

A osobně v tom problém nevidím, ono fakt je ten, že lolitek, co to berou jako životní styl, je o dost míň než těch, co to berou jen jako oblečení. Ať si každý dělá, co chce... a klidně ať se jeden den oblíká jako punkerka a jiný jako lolita... když to tak cítí. Karin se hold bude muset smířit s faktem, že Nio se může oblékat jak chce a jestli je její kamarádka, měla by to respektovat.

Ale chápu Karin. Bere to vše do hloubky, na své šaty si poctivě vydělává (nebo si je šije). A teď je tu Nio, co dostala nádherné šaty zadarmo, má krásnou postavu, dostala nabídku na focení do časopisu. No mě by to taky zranilo.

2 Tajnůstkářka (1) Tajnůstkářka (1) | 18. června 2008 v 10:08 | Reagovat

Známe se... jen trochu, Pet-chan.  Pokud správně počítám viděly jsme se dvakrát.

3 Mitsuki Mitsuki | Web | 18. června 2008 v 16:26 | Reagovat

A co kdyby Nio nekdy ty saty Karin pujcila ? :) Karin pise, ze to jsou ty nejkrasnejsi saty, co kdy videla, treba by ji to udelalo radost a nebyla by smutna z toho, ze jen visi ve skrini u Nio doma. Myslim, ze okoli Nio chvalilo proto, ze vetsinou nosi uplne neco jineho a lidi nejsou zvykli na to, ze si vyrazi v takovych satech, zatimco u Karin uz zvykli jsou a prijde jim treba zbytecne neustale opakovat, jak ji to slusi :) Ale verim, ze to nastve. Mela jsem kamaradku, ktera zacala napodobovat muj styl oblekani (ona ale zcela zamerne a "porad") a mrzelo me, ze ji lidi chvali za neco, co v podstate jen okopirovala ode mne. Nastesti si brzo nasla jinou kamaradku, tak kopirovala zase ji :)

4 Aideen Aideen | Web | 18. června 2008 v 21:57 | Reagovat

Ve většině věcí souhlasím s Nio. Chápu, že pro někoho může být lolita více než jen oblečení - ale vemte si, tací lidé si zaslouží respekt stejně jako ti, kteří si oblekají co chtějí a na co mají náladu. Vždyť se člověk taky pořád necítí jako sladká holčička, ale občas by chtěl se trochu odvázat.

Tohle je trochu podobné se skupinami - posloucháte jednu málem od jejího vzniku, po pár letech se jí povede hit  a najednou ji milují všichni, nehledě na to, že vy jste ji věrně zbožňovali už předtím.

Jenže tak to chodí a jen tak se to nezmění. Je těžké se smířit s tím, že někdo má víc za méně práce, ale podívej Karin, ty máš svůj životní loli styl, a o to přece jde ne?

5 Asinka Kytárka Asinka Kytárka | E-mail | 19. června 2008 v 16:32 | Reagovat

Měla sem jednu kámošku co mě pořád strašně kopčila. Já sem něčim žila, znala sem to do podrobvna a zajmalo mě to skoro všechno dost dlouho, a ona si to jenom tak zkusila a všichni jí chválili za to za co mě nadávali. Díky tomu se o to hzačali zajmat a dovedlo je to až ke mě. Jsem ta co určuje tredny. Odstěhovala se kousek dál, a začala kopčit jinou. Teď je mi to lítlo... Zjistila sem že se jenom hledala, a přišlo jí že když sem její kámoška, mohly by se jí líbit podobný věci. A já přišla o dost dobrou kámošku. Prostě sem to pomalu juutla a udělala chybu.

6 Tajnůstkářka (2) Tajnůstkářka (2) | 19. června 2008 v 20:40 | Reagovat

Pet: Osobně se neznáme, jen možná tak nějak přes fóra. ^.^ Ale určitě bych tě ráda někdy potkala, jako lolitu tě moc obdivuju. ^.^

7 Elizabeth Dragon Elizabeth Dragon | 16. července 2008 v 17:08 | Reagovat

Já chápu obě dvě....ale je fakt že když ji ty šatičky poslal kamarád,tak si je pro jeho radost někdy veme na sebe....přece je nebude mít doma ve škříni když se ji líbí......ale zase chápu Karin že se jí to nelíbí....mě se to stalo také a taky s nejlepší kamarádkou a musím říct,že vím jaké to je,ale přesto Karin je Lolitka na pravém místě zato Nio to jako styl asi nebere bere to jenom jako šaty....toť můj názor.....

8 Rose Rose | Web | 7. září 2008 v 13:57 | Reagovat

Tak tohle znám, ale ne s lolitou. Člověka to pak hrozně mrzí, obzvlášť když já jsem byla už od přírody ošklivá a ona moc krásná. Ze začátku jsem jí hrozně záviděla, ale pak mi došlo, že ona (to bylo trochu jiný) si na ty šaty pečlivě vydělávala, chodila pracovat a já pro to nic nedělala a že možná ona předtím když viděla jak se oblíkám, tak se zas něco zlomilo v ní a šla do toho, začala makat a povedlo se.

Karin, když říkáš, že ty máš všechno horko těžko poskládané, zkus se do toho pořádně obout! Odříkej si různé drobnosti, jdi pracovat a vydělej si na ještě lepší šaty než má Nio!Pak bude mít dušička klid :) Nemá to cenu rozbíjet kvůli tomu přátelství. My dvě taky zůstaly kamarádky a já si sháním brigádu :)

9 Lia van Nissen Lia van Nissen | E-mail | Web | 28. října 2008 v 10:30 | Reagovat

No z osobní zkušenosti to neznám, ale myslím si, že máte pravdu obě. Karin to musí jistě hodně mrzet když ona má něco mín za velkou snahu než Nio která má víc za nic. A navíc má tu nabýdku na focení v časopisu o něčem o čem nic neví. Myslím si, že řešení by bylo kdyby Nio své šaty občas půjčila.  A to focení? Myslím, že kdyby Nio na to focení opravdu kývla tak by byla přesně jako ty povrchní modelky. Možná má lepší postavu než Katrin, ale z toho co píšete se o loli vůbec nezajímá a nic o ní neví... Asi by nebylo správné tam jít... Ale, to už by záviselo na ní

10 katy-chan katy-chan | 22. listopadu 2008 v 11:18 | Reagovat

pamatuju si, jak jsem přišla s olitou za elo-chan já, bla jsem "kráská lolitak" a pak se do toho vložila ona. mm furt jedny šaty a mám to hooodně přiškrcený, neli-zakákázaně. ona si bědnává ze všech možnch znače, na vánoce dostane 2 šaty a šije na ni babička.. ok....

fat mne to žere. to já tu byla první. a co si ušiju to mám. štve mne a přiznám se že maliko žárlím, že ona to má všetko jen mávnutím ruky.

ale zato se s ní umím radovat, když je tak štastná, že jí t ynové boty sedout, že v těch štech vypadá nádherně. proože je to má nejlepší amaráda a vecho jí to přeju.

když už ne já, tk alepsoň ona.

(ale furt jsem tam byla první já T_T no jo, někdo se má T_T)

podobný případ ne?

11 Mája Mája | 6. července 2009 v 14:55 | Reagovat

Já nevímm, asi bymi bylo líto kdyby jedni a titéž lidi mně nadávali jak vypadám a v téže chvíli druhou pochvalovali za totéž...
Já osobně jsem a nejsem lolitou, chtěla bych jí být, mám takové záchvěvy ale jsem nevychovaný spratek s hubou jako kanál, tak na lolitky šiju a občas něco nosím....Nehodím se na lolitu, neznám japonské skupiny, filmy, komiksy ani nic podobného, na tohle jsem prostě levá to hledat na netu když tomu stejně nerozumím....ale z vlastní zkušenosti- měla jsem spolubydlící na intru(už nestuduju), měla 176cm Dprsa pas jako já i zadek jako já, jenže jak byla vyšší vypadala hubenější a mnohem hezčí, a ač jsme až na ten hrudník měly stejné míry ona vypadala vždy jako modelka a všichni po ní toužili, jenže na druhou stranu to byla upejpavá depresivní osůbka a já byla ta malá s čertovskýma očkama co se s každým smála, takže z toho plyne že mohou mít dvě holky to samé, a může se zdát, že ta hezčí má navrch, ale nemusí tomutak ve skutečnosti vůbec být....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama